اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

کودکی پیامبر

 کلیپ صوتی کودکی پیامبر با صحبت های امام خامنه ای و نگاه اجمالي به زندگي پيامبر اکرم صلوات الله عليه در دوران کودکي “ ذكر نام مقدس نبى‌اكرم صلّى‌اللَّه‌عليه‌وآله‌وسلّم و شرح گوشه‌هايى از زندگى آن بزرگوار انصافاً كم است و چهره نورانى آن درّةالتاج آفرينش و آن گوهر يگانه عالم وجود براى بسيارى از افراد، آن‌چنان كه شايسته است، روشن نيست…

دریافت فایل صوتیmp3 حجم:3،307مگابایت


خدا چگونه با آدم حرف می زند

کلیپی صوتی جالب و شنیدنی امام خامنه ای در مورد نماز “ در نماز هم که دارید با خدا حرف می‌زنید، همین‌جور حرف بزنید. چیز بیشتر از این را از ما نخواسته‌اند. اگر شما یک نماز را همین‌جور شروع کنید، اواسط نماز که این را ادامه دادید، ناگهان احساس می کنید، قلب شما، از یک جایی دارد یک چیزی را می‌گیرد، یک احساسی را دارد از یک جایی درک می‌کند، دارد با شما حرف زده می‌شود، قلب شما رقیق می‌شود. درست آن جوابی را که باید بگیرید، می‌گیرید…. ”
دریافت فایل صوتیmp3 حجم:1،892مگابایت


زمینه ظهور ولی عصر(عج)

صحبت های امام خامنه ای در مورد زمینه ظهور  ولی عصر (عج) :و من اصدق من اللّه قیلا؛ از خدا راستگوتر کیست؟امروز مسیر تاریخ مسیر ظلم است؛ مسیر سلطه گری و سلطه پذیری است ؛اگر حرف شما ملت ایران پیش رفت ؛ اگر شما توانستید پیروز شوید ، به آن نقطه موعود برسید ،آنوقت مسیر تاریخ عوض خواهد شد.زمینه ظهور ولی امر و ولی عصر (ارواحنا له الفدا) آماده خواهد شد
دریافت فایل صوتیmp3 حجم:1،519مگابایت


تشریح اهداف دشمن برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم

تشریح اهداف دشمن برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در کلام امام خامنه ای “ يك بار بعضى‌ها تلاش كردند كه انتخابات مجلس را عقب بيندازند؛ حتّى به ما گفتند اگر ميشود، دو هفته عقب بيندازيد. گفتيم نميشود؛ انتخابات بايد در همان روزِ خودش انجام بگيرد؛ يك روز هم نبايد عقب بيفتد. نتوانستند، دستشان به جائى نرسيد ”

دریافت فایل تصویریmp4 حجم:39،037مگابایت
دریافت فایل صوتیmp3 حجم:6،106مگابایت


شخصیت حضرت محمد (ص)

کلیپی از صحبت های امام خامنه ای در مورد شخصیت حضرت محمد مصطفی صلوات‌الله‌علیه‌وآله “ پيغمبر در رفتار خود مدبرانه عمل كرد و سرعت عمل داشت. نگذاشت در هيچ قضيه‌اى وقت بگذرد. قناعت و طهارت شخصى داشت و هيچ نقطه ضعفى در وجود مباركش نبود. او معصوم و پاكيزه بود؛ اين خودش مهمترين عامل در اثرگذارى است. ما بايد ياد بگيريم… ”
دریافت فایل صوتیmp3 حجم:1،581مگابایت


شرایط کاندیدهای ریاست جمهوری

صحبت های امام خامنه ای در دیدار با مردم قم در مورد توصیه به کاندیدهای  ریاست جمهوری سال 92″ آن كسانى كه وارد ميدان ميشوند، بايد كسانى باشند كه در خود توانائىِ كشيدن اين بار را بيابند؛ صلاحيتهائى را هم كه در قانون اساسى است و شوراى محترم نگهبان بر روى آنها تكيه خواهد كرد، در خودشان ملاحظه كنند و واقعاً وابسته و دلبسته‌ى به نظام و قانون اساسى باشند… ”
دریافت فایل تصویریmp4 حجم:6،120مگابایت


کدام انتخابات ما آزاد نبوده

کلیپی از صحبت های امام خامنه ای در مورد افراد و یا خواص بی بصیرتی که در مورد آزادی انتخابات آینده  مطالبی را مطرح کردند” معلوم است كه انتخابات بايد آزاد باشد، مگر بيش از سی انتخابات سه دهه اخير آزاد نبوده است؟ در كدام كشور انتخابات از ايران آزادتر است؟ مراقب باشيد اين حرفها ی شما مردم را از انتخابات مأيوس نكند….”(19دی1391)
دریافت فایل تصویریmp4 حجم:16،658مگابایت


 





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:,

] [ 22:25 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه