دیدار جمعی از مسئولان نظام و میهمانان كنفرانس وحدت اسلامی با رهبر انقلاب

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 رهبر انقلاب اسلامی در اين ديدار ضمن تبريك هفدهم ربيع الاول سالروز ميلاد پيامبر اعظم اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، اتحاد اسلامی را يك شعار مقدس و  وحدت ميان امت اسلامی را مهمترين پيام رسالت نبی مكرم اسلام (ص) دانستند و با اشاره به حركت بيداری اسلامی در دنيای اسلام بويژه در شمال افريقا، آن را بخشی از تحقق وعده الهی دانستند و تأكيد كردند: امروز اصلی ترين سياست دنيای استكبار برای مقابله با بيداری اسلامی، ايجاد اختلاف و به جان هم انداختن مسلمانان در كشورهای اسلامی است ، بنابراين وظيفه خطير نخبگان دينی، سياسی و دانشگاهی جهان اسلام تشريح طراحی دشمن برای امت اسلامی و تلاش جدی برای تحقق شعار اتحاد اسلامی است.

حضرت آيت الله خامنه ای، ‌ماه ربيع الاول را بواسطه ميلاد پيامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع)، بهار زندگی و حيات خواندند و خاطرنشان كردند: گرامی داشتن اين ميلاد بزرگ، فقط به جشن و شادی صرف نيست بلكه دنيای اسلام بايد رابطه معنوی، قلبی و عاطفی خود را با نبی مكرم (ص) روز به روز تقويت كند.
ايشان يكی ديگر از ضروريات گراميداشت هفدهم ربيع الاول را تبعيت امت اسلامی از دستورات پيامبر اسلام (ص) دانستند و افزودند: مسلمانان بايد دستورات آن بزرگوار را در زندگی خود پياده و در مسير دستورات ايشان برای تربيت فردی و اجتماعی و رفتار سياسی در جامعه، حركت كنند.
رهبر انقلاب اسلامی شرايط دنيای اسلام را برای پيروی عملی از دستورات حضرت خاتم النبيين (ص) را بواسطه آغاز حركت بيداری اسلامی، مهيا و آماده خواندند و تأكيد كردند: بعد از دهها سال فشار و سلطه غربيها بر دنيای اسلامی، اينك مسلمانان احساس می كنند كه اسلام، زمينه ساز تحقق عزت، سربلندی و استقلال آنها است و همه آرزوهای امت اسلامی، ‌می تواند به بركت اسلام برآورده شوند.
حضرت آيت الله خامنه ای، شكل گرفتن احساس تواناييِ ايستادگی در مقابل استثمار و استكبار دولتهای غربی، در ميان مسلمانان، و وادار كردن غربيها به عقب نشينی را از بركات بيداری اسلامی برشمردند و افزودند: بيداری اسلامی كه سی و چهار سال قبل در ايران آغاز شد و اكنون در دنيای اسلام در حال گسترش است، از نشانه های تحقق وعده الهی و حركت به سمت پيروزی است.
ايشان خاطرنشان كردند: دنيای استكبار از همان ابتدای حركت بيداری اسلامی تلاش كرده است تا در مقابل آن مشكل و سد ايجاد كند اما اگر مسلمانان به خداوند متعال توكل كنند و عزم جدی برای حركت رو به جلو داشته باشند، سد دشمنان، قطعاً مانع حركت دنيای اسلام نخواهد شد و آنان گام به گام به پيروزيهای بيشتری خواهند رسيد.
رهبر انقلاب اسلامی، ايجاد اختلاف و مشغول كردن مسلمانان به يكديگر را اصلی ترين تلاش دشمنان برای مقابله با بيداری اسلامی دانستند و افزودند: در زمان پيروزی انقلاب اسلامی ايران نيز از همان ابتدا سياست ايجاد اختلاف دنبال شد اما جمهوری اسلامی با قاطعيت در مقابل اين توطئه ايستاد و پرچم اتحاد اسلامی را برافراشت.
حضرت آيت الله خامنه ای خاطرنشان كردند: امام خمينی (ره) در طول حيات خود بارها تأكيد كردند كه ما معتقد به برادری اسلامی هستيم و اين مسير، بعد از ايشان نيز تا به امروز، ادامه داشته است.
ايشان تأكيد كردند: تنها راه مقابله با توطئه ايجاد اختلاف، احساس اتحاد ميان مسلمانان و همچنين در ميان گروهها، مذاهب و جناحهای مختلف داخل هريك از كشورهای اسلامی است.
رهبر انقلاب اسلامی نتيجه اختلاف ميان مسلمانان را به حاشيه رفتن  مسئله فلسطين و لزوم ايستادگی در مقابل زياده خواهی امريكا و غرب دانستند و افزودند: حركت جديدی كه امروز غربيها در افريقا برای تسلط بر ملتهای آفريقايی آغاز كرده اند، نتيجه اختلافات و مشغول بودن مسلمانان به يكديگر است.
حضرت آيت الله خامنه ای با اشاره به نمونه هايی از نتايج ايجاد اختلاف در ميان مسلمانان از جمله فجايع پاكستان، جنگ و كشتار در سوريه، بايكوت شدن صدای مردم در بحرين، و در مقابل هم قرار گرفتن مردم در مصر، تأكيد كردند: هر حركت اختلافی در ميان ملتهای مسلمان و يا در داخل هر كشور اسلامی، بطور قطع و يقين ، بازی كردن در زمينی است كه دشمن طراحی كرده است.
ايشان نخبگان دينی، سياسی، دانشگاهی و حوزوی كشورهای اسلامی را به جدی گرفتن موضوع وحدت فراخواندند و افزودند: نخبگان ا مت اسلامی بايد ضمن تشريح طراحی خطرناك دشمن برای ايجاد اختلاف، خود نيز از هرگونه اختلاف و يا تحريك احساسات سطحی و عاميانه پرهيز كنند، زيرا برافروختن آتش اختلافها، سرنوشت ملتها را سياه می كند.
رهبر انقلاب اسلامی، شعار «اتحاد اسلامی» را يك شعار مقدس خواندند و تأكيد كردند: اگر امروز پيامبر اسلامی (ص) در ميان ما بودند، همه مسلمانان را به اتحاد و پرهيز از اختلافات دعوت می كردند.
در ابتدای اين ديدار آقای احمدی نژاد رئيس جمهور در سخنانی ضمن تبريك سالروز ميلاد نبی مكرم اسلام (ص) و حضرت امام صادق (ع)، پيامبر اسلام را ادامه دهنده و تكميل كننده راه همه انبياء الهی برای سعادت بشريت دانست و گفت: تنها راه رستگاری امت اسلامی تبعيت از پيامبر (ص) است.
رئيس جمهور با اشاره به دعوت همه پيامبران الهی بويژه حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) به توحيد، خاطرنشان كرد: هدف اصلی مستكبران جهانی و صهيونيستهای بی فرهنگ غارت جهان و سيطره بر آن،‌ از طريق ايجاد اختلاف‌است، بنابراين وحدت مهمترين موضوع در دنيای اسلام و حتی در جهان است.
در پايان اين ديدار رهبر انقلاب اسلامی با حضور در ميان جمعی از ميهمانان شركت كننده در كنفرانس وحدت اسلامی از نزديك با آنان ديدار و گفتگو كردند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:,

] [ 14:23 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه