دیدار فرماندهان و جمعی از كاركنان نیروی هوایی ارتش با فرمانده كل قوا

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 رهبر انقلاب با اشاره به فاصله عظيم جايگاه كنونی ملت ايران با ۳۴ سال قبل خاطرنشان كردند: مردم ايران در اين ۳ دهه، به ملتهای ديگر آموختند كه می توان و بايد در مقابل سلطه بيگانگان ايستاد و با توكل به خدا، حركت مستقل، پيشتاز و سرافرازانه را ادامه داد.
حضرت آيت الله خامنه ای روزهای دهه فجر را فرصت مناسبی برای ارزيابی حركت ۳۴ ساله نظام و ملت در عرصه های مختلف برشمردند و افزودند: اين نگاه نشان خواهد داد كه راه آينده را چگونه انتخاب كنيم و چگونه بپيماييم.
رهبر انقلاب توطئه های مختلف دشمنان از جمله كودتا، تحريك نظامی،‌حمايت همه جانبه از دشمن مهاجم، معارضه سخت، معارضه نرم، فشارهای مضاعف امپراطوری خبيث رسانه ای و تحريم های شديد و روزافزون را يادآوری كردند و افزودند: آنها در سه دهه اخير هرچه در چنته داشته اند بكار گرفته اند تا ملت را نااميد و به اسلام و جمهوری اسلامی بدبين كنند و از صحنه خارج سازند اما به فضل الهی، مردم شادابتر، فعالتر و وفادارتر شده اند.
ايشان با اشاره به سخنان بعضی از مسئولين امريكايی مبنی بر تشديد تحريم ها برای رو در رو قرار دادن مردم با نظام اسلامی تأكيد كردند: ملت، هميشه و بخصوص در راهپيمايي ۲۲ بهمن هر سال،‌ جواب اين حرفها را داده است و امسال نيز خواهد داد.
حضرت آيت الله خامنه ای بصيرت و بيداری را رمز موفقيت در مقابل بيگانگان برشمردند و افزودند: مردم با هوشياری و بصيرت عمومی، دست امريكايی ها و صهيونيستها را در هر حركتی، بخوبی می خوانند و در رفتار و مواضع خود دچار خطا نمی شوند و اين واقعيت، حُسن عظيم ملی است.
رهبر انقلاب با اشاره به طرح مجدد و مكرر آمادگی برای مذاكره با ايران در سخنان اخير مقامات امريكا افزودند: اين حرف البته تازگی ندارد و آنها در مقاطع مختلف، آن را تكرار كرده اند و ملت ايران در هر بار با توجه به اقدامات عملی امريكايی ها، درباره سخنان آنها قضاوت كرده است.
حضرت آيت الله خامنه ای با اشاره به سخنان امريكايی ها مبنی بر اينكه توپ در زمين ايران است خاطرنشان كردند: توپ در زمين شماست. چرا كه شما بايد پاسخگو باشيد كه آيا سخن گفتن از مذاكره همزمان با ادامه فشار و تهديد، ‌اصولاً معنايی دارد؟

ايشان افزودند: مذاكره برای اثبات حسن نيت است، شما از سر سوءنيت دهها كار انجام می دهيد و بعد به زبان می گوييد مذاكره! آيا ملت ايران می تواند باور كند كه شما حسن نيت داريد؟
رهبر انقلاب در ريشه يابی علت طرح پيشنهاد مذاكره از جانب امريكايی ها گفتند: ما البته نياز آنها به مذاكره را درك می كنيم چون سياست خاورميانه ای امريكاييها دچار شكست شده و آنها برای ترميم اين شكست نياز دارند برگ برنده ای رو كنند.
ايشان كشاندن جمهوری اسلاميِ انقلابيِ مردمی به پای ميز مذاكره را برگ برنده مورد نياز امريكايی ها خواندند و افزودند: آنها می خواهند به دنيا بگويند حسن نيت دارند اما كسی حسن نيتی نمی بيند.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به پيشنهاد ۴ سال قبل امريكا برای مذاكره خاطرنشان كردند: همان موقع تأكيد شد كه ما پيش داوری و قضاوت نمی كنيم و منتظريم عمل آنها را ببينيم اما در اين چهار سال جز ادامه توطئه ها، كمك به فتنه گران و حمايت از تروريستهايی كه دانشمندان ملت ايران را ترور كردند چيزی مشاهده نشد.
حضرت آيت الله خامنه ای افزودند: شما به قول خودتان تحريم های فلج كننده می گذاريد تا ملت را فلج كنيد آيا اين نشان دهنده حسن نيت است يا سوء نيت؟
رهبر انقلاب افزودند: مذاكره هنگامی معنا پيدا می كند كه دو طرف با حسن نيت، با شرايط برابر و بدون قصد فريب گفتگو كنند به همين علت «مذاكره برای مذاكره»، «مذاكره به صورت تاكتيكی» و پيشنهاد مذاكره برای فروختن ژست ابرقدرتی به دنيا، حركتی حيله گرانه است.
حضرت آيت الله خامنه ای تأكيد كردند: من ديپلمات نيستم، انقلابيم به همين علت صريح، صادقانه و قاطعانه حرف می زنم: پيشنهاد مذاكره وقتی معنا دارد كه طرف حسن نيت خود را نشان دهد.
ايشان به امريكايی ها خاطرنشان كردند: اسلحه را مقابل ملت ايران می گيريد و می گوييد يا مذاكره يا شليك می كنيم! اما بدانيد فشار و مذاكره با هم سازگار نيست و ملت مرعوب اين چيزها نخواهد شد.
رهبر انقلاب با انتقاد از عده ای ساده لوح يا دارای غرض كه از پيشنهاد امريكا ابراز خوشحالی می كنند افزودند: مذاكره با امريكا مشكلی را حل نمی كند چرا كه آنها در ۶۰ سال اخير به هيچيك از وعده های خود عمل نكرده اند.
سازماندهی كودتای ۲۸ مرداد عليه دكتر مصدق آن هم در حاليكه او به امريكاييها اعتماد كرده بود و حمايت مستمر از حكومت ظالمانه و مستبد پهلوی، دو نمونه ای بود كه حضرت آيت الله خامنه ای در تبيين رفتار امريكايی ها در قبال ايرانيان، مورد اشاره قرار دادند.
ايشان افزودند: بعد از انقلاب هم در برهه ای، مسئولان از روی خوش بينی به امريكاييها اعتماد كردند اما آنها ايران را محور شرارت خواندند و به ملت ايران اهانتی بزرگ كردند.
رهبر انقلاب در جمع بندی اين بخش از سخنانشان افزودند: با توجه به اين سوابق و با توجه به واقعيات، تأكيد می كنيم مذاكره و فشار دو راه جداگانه هستند و ملت ايران قبول نمی كند كه زير فشار و تهديد با تهديد كننده مذاكره كند.
ايشان افزودند: هركسی بخواهد سلطه امريكا را مجدداً برقرار كند و برای جلب رضايت امريكايی ها از منافع ملی، پيشرفت كشور و استقلال ملی صرفنظر كند ملت گريبان او را می گيرد و بنده هم اگر خلاف اين خواست عمومی حركت كنم مورد اعتراض مردم واقع می شوم.
حضرت آيت الله خامنه ای ملت ايران را اهل حلم و مسالمت خواندند و افزودند: ما با هر كشوری كه عليه ايران توطئه نداشته است مذاكره و ارتباط داشته ايم و اين مسئله را در خدمت منافع ملی می دانيم.
رهبر انقلاب، حركت عظيم مردم ايران را حركتی در جهت تأمين منافع «ايران، امت اسلامی و جامعه بشری» خواندند و افزودند: اين ملت به ياری حق، امت اسلامی را به اوج افتخار می رساند.
ايشان حفظ بصيرت و اتحاد را زمينه ساز ادامه عزت و پيشرفت ملی دانستند و با انتقاد از برخی بداخلاقی های اخير افزودند: مسئولان بايد مصالح كشور را حفظ كنند.
حضرت آيت الله خامنه ای با اشاره به اينكه در آينده با مردم درباره اين بد اخلاقی ها سخن خواهند گفت افزودند: مسئولان، اين بداخلاقی ها را كه در برخی عرصه ها و صحنه ها ديده شد كنار بگذارند و همچون ملت يكدل و مصمم و همزبان باشند.
فرمانده كل قوا در بخش ديگری از سخنانشان، ساخت جنگنده، انواع هواپيما و تجهيزات پيشرفته در نيروی هوايی ارتش را نشان دهنده شكوفايی جريان عظيم استعداد، عشق و ابتكار در سراسر كشور از جمله در نيروهای مسلح دانستند و افزودند: شما تبليغات سلطه گران را درباره ناتوانی ملتها برای ايستادن روی پای خود، در هم شكستيد.

در ابتدای اين ديدار اميرسرتيپ خلبان شاه صفی فرمانده نيروی هوايی ارتش ضمن گراميداشت نوزدهم بهمن، سالروز بيعت تاريخی همافران با امام خمينی (ره)، گزارشی از توانمنديهای داخلی و پيشرفت های نيروی هوايی بيان كرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:,

] [ 17:34 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه