تشكر رهبر انقلاب از حضور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 صبح امروز و در كلاس درس خارج فقه صورت گرفت؛

تقدير رهبر معظم انقلاب از بصيرت، شجاعت و موقع شناسی ملت در خلق

حماسه عظيم مردمی و باشكوه ۲۲ بهمن

www.leader.ir

تقدير رهبر معظم انقلاب از بصيرت، شجاعت و موقع شناسی ملت در خلق حماسه عظيم مردمی و باشكوه ۲۲ بهمن

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(دوشنبه) در كلاس درس خارج فقه با تقدير و تشكر از بصيرت، شجاعت و موقع شناسی ملت ايران در خلق حماسه عظيم مردمی و باشكوه ۲۲ بهمن، اين حضور گسترده ی مردمی را حادثه ای بزرگ خواندند و تأكيد كردند: حضور همه ی اقشار از پير و جوان، زن و مرد در صحنه آن هم در شرايطی كه ۳۴ سال از پيروزی انقلاب اسلامی گذشته است، بزرگترين نعمت الهی است كه بايد همه ی عمر را برای آن شكر گزاری كرد.
رهبر انقلاب اسلامی ضمن مقايسه ی برگزاری سالگرد جشن پيروزی انقلاب اسلامی در ايران با ساير كشورهايی كه در آن انقلاب رخ داده است افزودند: هنر بزرگ و برجسته اين است كه در ايران مردم خود، صاحبان انقلاب و كشور هستند و كار برگزاری جشن انقلاب بر دوش خود آنان است،‌ و به همين دليل مردم از اين ثروت عظيم، كه مايه ی عزت و استقلال آنهاست حمايت می كنند و هرجا كه نياز باشد حضور خود را نشان می دهند.
حضرت آيت الله خامنه ای با تشكر از يكايك مردم ايران برای حضور به موقع در صحنه افزودند: درست در لحظه ای كه دشمنان استقلال و عزت ملت ايران انتظار داشتند كه مردم به ندای انقلاب و ندای جمهوری اسلامی پاسخ ندهند، مردم با حضور خود دشمن را ناكام و مأيوس كردند.
ايشان با تأكيد بر اينكه دشمنان در تبليغات تلاش می كنند كه اين صحنه های عظيم مردمی را كمرنگ جلوه دهند افزودند: البته آنان واقعيات صحنه را می بينند و می فهمند و آن را تحليل می كنند و به اين نتيجه می رسند كه نمی شود با اين ملت مواجه شد.
 
 
۹۶۰۱.mp۳ | دانلود فایل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:,

] [ 14:39 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه