واکنش سران دوقوه به سخنان رهبری

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 رييس جمهور در جلسه هيات دولت:

 

دولت تا آخرين لحظه مسئوليت خود نسبت به رهبري عزيز وفادار خواهد بود.

 

رییس جمهور بااشاره به بیانات اخیر رهبرمعظم انقلاب تاکیدکردند:

دولت تاآخرین لحظه مسئولیت خود نسبت به رهبری عزیز وفادار و درکنارمعظم له خواهدبود.

                                      

محمود احمدي نژاددر جلسه هيات دولت تصريح كرد: هرگز به ناراحتي مقام معظم رهبري راضي نبوده و نيستم.
در اين جلسه برخي از اعضاي دولت نيز در فضايي معنوي و صميمي در سخناني بر پايداري دولت به استمرار مسير آرمانهاي انقلاب اسلامي و خنثي كردن توطئه هاي دشمنان تاكيد كردند.
در ادامه اين جلسه تعدادي از مسائل اجرايي كشور مطرح و مورد تصميم گيري قرار گرفت. 


 

لاريجاني: سخنان ارزشمند رهبري در ابعاد مختلف روشنگر و فصل‌الخطاب بود

 

 تلاش مجلس براي حل ريشه‌اي مشكلات معيشتي

 

رییس مجلس شورای اسلامی سخنان ارزشمندروز گذشته مقام معظم رهبری رادرابعاد مختلف روشنگر و 

فصل الخطاب دانست و گفت:

نقدهای مقام معظم رهبری به مجلس را عامل اصلاح کار خویش می دانم و از آنچه به ما مربوط 

می شود عذرخواهی می کنم.

                      

 

علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در نطق پيش از دستور خود در جلسه علني با اشاره به سالگرد قیام مردم تبریز در 29 بهمن‌ماه گفت: به ساحت مردم آذربایجان که با بصیرت و غیرت خود همواره پاسدار اسلام و ایران بوده‌اند، آفرین می‌گوییم. 
رئيس مجلس ادامه داد: نقدهای رهبر معظم انقلاب به مجلس را عامل اصلاح کار خویش می‌دانیم و از آنچه به ما مربوط می‌شود عذرخواهی می‌کنیم.
وي در ادامه با بيان اينكه سخنان ارزشمند رهبري در ابعاد مختلف روزشنگر و فصل‌الخطاب بود، افزود: سخنان رهبری به دشمنان نشان داد که راهبری امت همواره در دست ایشان است و معظم‌له همه تحرکات آنان را به دقت زیر نظر دارد.  
رئیس نهاد قانونگذاری کشور همچنين تصريح كرد: رهبری ولی امر و نور چشم ما هستند و ما نمايندگان مردم با جان و دل نظر حضرتش را در قانونگذاری می‌پذیریم و مجدانه تلاش می‌کنیم که مشکلات معیشتی مردم را برطرف کنیم.
رئيس قوه مقننه با بيان اينكه امیدواریم با همدلی و کوشش در تصویب بودجه زمینه رونق تولید داخل را فراهم کنیم، اظهار داشت: ضمن سپاسگزاری از انتقادات رهبری، راهکار را در تسهیل فضای کسب و کار و رونق تولید داخل می‌دانیم. ساماندهی این امر می‌تواند در اصلاح رفتار خصمانه خارجی تاثیرگذار باشد. 
لاريجاني با بيان اينكه تحليل دقيق رهبري اقدامات مزورانه آمريكا را روشن كرد، اضافه كرد: شگرد آمریکا در طرح مسئله مذاکره بار دیگر با موضع قاطع روبرو شد. تحلیل رهبری مبنای این مسئله را روشن‌تر کرد. چرا آمریکا موضوع مذاکره را از تریبون‌های مختلف مطرح می‌کند؟ 
وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب با یکسری تحلیل‌های سطحی مواجه بودیم که پیشنهاد مذاکره با آمریکا را حمل بر صحت آن کرده‌اند، افزود: عده‌ای آن را فرصت دانستند اما این مسئله هیچ وقت منجر به تغییر رفتار آمریکا نشده است بلکه حتی باعث شد که رئیس‌جمهور قبلی آمریکا در جریان حمله به افغانستان، ایران را محور شرارت بنامد.
لاریجانی با تاکید بر اینکه دقت نظر در علل پیدایش تاکتیک‌ها اهمیت دارد، اظهار کرد: آمریکا که همواره تحریم‌هایی را علیه ایران انجام داده است می‌خواهد چنین به بدنه جامعه القا کند که با مذاکره، فشارها برداشته می‌شود اما اینطور نیست.
رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به مسئله مذاکره با 1+5، اظهار کرد: در این مذاکرات بیشترین کارشکنی‌ها از سوی آمریکا صورت گرفته است. آمریکا همواره به دنبال این بوده است که با ایجاد سستی و رخوت، شلاق استعمار خود را حرکت دهد اما بیداری ملت و حضور پرشور آنان در راهپیمایی 22 بهمن شوک جدی به آنها وارد کرده است. روشنگری رهبری به آنها نشان داد که راهبری امت در دست کشتی‌بانی عالم و فرزانه است. 
وي تصریح کرد: با وجود حمایت همه‌جانبه مجلس از مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 به طرف‌های مذاکره اعلام می‌کنم که ملت ایران در صيانت از حقوق ملي هسته اي خود با قدرت ايستادگي می‌کند و هر نوع مذاکره‌ای صرفا در چارچوب مقررات NPT و مقررات آژانس قابل طرح شدن است.
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها باید دست از ناشی‌گری‌ها بردارند و بدانند که با ملتی یکپارچه و مرید رهبری روبرو هستند.
لاریجانی با بیان اینکه اختلاف آرای ناشی از دموکراسی در کشور وجود دارد، گفت: با این وجود همه با رهبری هم‌صدا هستند.
رئیس قوه مقننه تاکید کرد: تهدیدات دشمنان نه تنها اراده‌ها را سست نمی‌کند بلکه ما را در راه مقاومت و ایستادگی قوی‌تر هم می‌کند. 
لاریجانی در ادامه سخنانش به ارائه راهکارهایی برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: مجلس اعلام می‌دارد که راهکار برون‌رفت از مشکلات  اقتصادی کشور در تسهیل فضای کسب و کار و همین‌طور رونق تولید ملی است که توجه به این دو مقوله، تاثیر بسزایی در مقابله با تهدیدات دشمن دارد.
وی اضافه کرد: لازم است که مرکز پژوهش‌ها بررسی‌های کارشناسی خود را در برخورد با مفاسد اقتصادی ارائه کند تا برای تصویب در مسیر کار مجلس قرار گیرد. 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:


[ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:,

] [ 22:37 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه