آیت الله جوادی آملی ؛

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 آیت‌الله جوادی آملی:

یكی از مراجع تقلید با بیان اینكه اهل سنت مدیون اهل بیت(ع) هستند گفت:

شرف و حیثیت و كرامت اهل سنت از كربلا و حجر بن عدی‌هاست.

 

 

آیت‌الله العظمی عبدالله جوادی آملی امروز یكشنبه در درس خارج فقه خود كه در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد با محكوم كردن اهانت به قبر حجر بن عدی اظهار كرد: این نكته را همه برادران اهل سنت بدانند كه هر چند عده‌ای، قبور ائمه بقیع را ویران كردند اما اینها هرگز نتوانستند نور ذوات قدسی چهار امام معصوم(ع) را خاموش كنند.

وی تاكید كرد: حجر بن عدی هم پیرو همان ذوات قدسی و شاگرد همان چهار امام معصوم(ع) است.

این استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینكه حیات و كیان برادران اهل سنت به بركت اهل بیت(ع) است اظهار كرد: برادران اهل سنت اینها را خوب گوش دهند، بعد بررسی كنند و بدانند كه مدیون اهل بیت(ع) هستند. همه ما جریان كربلا و رجزخوانی‌های پلیدانه امویان را شنیدیم؛ آنها كه نیامدند با شیعیان بجنگند، بلكه به جنگ قرآن و اسلام آمده بودند و حسین بن علی(ع) غدیر را زنده كرد و شما در پناه غدیر، سقیفه را به پا كردید. شرم هم چیز خوبی است. اگر كربلا نبود سقیفه هم نبود.

آیت‌الله جوادی آملی تاكید كرد: خجالت بكشید. حرفی غیر از این دارید كه اولی و دومی و سومی را ابی عبدالله (ع) زنده كرد. كمی فكر كنید. شرف و حیثیت و كرامت شما به وسیله كربلا و همین حجر بن عدی‌هاست.

این مرجع تقلید با اشاره به اینكه اگر غدیر و مفاخر شیعه از دست برود، در كنارش سقیفه هم از دست می‌رود اظهار كرد: سقیفه لرزان است و شما مدیون كربلا هستید.

آیت‌الله جوادی آملی به تاثیر قرآن و عترت در طول تاریخ و نهضت‌های اسلامی اشاره كرد و افزود: الان هم خاورمیانه را قرآن و عترت حفظ كرده است، یعنی امام و شاگردانش و مراجع قیام كردند.

وی تاكید كرد: بختیار برای حمایت از قانون اساسی كه رژیم سلطنتی آن را امضا كند، راهپیمایی 400 هزار نفری را از میدان امام حسین(ع) تهران تا میدان انقلاب راه اندازی كرد. آنها خیال كردند با 400 هزار نفر مشكلشان حل می‌شود اما وقتی تاسوعا و عاشورا و 28 صفر شد میلیون‌ها نفر از مردم وارد خیابان‌ها شدند و كار رژیم یكسره شد.

به گفته این استاد حوزه، در دوران دفاع مقدس هم در خاكریزهای اول و دوم، یك نوار مرز پرگهر یا یك پرچم سه رنگ نبود، هر چه بود یا حسین یا حسین، كربلا كربلا، یا زهرا یا زهرا و... بود.

آیت‌الله جوادی آملی با بیان اینكه الان نام امام در مصر، تونس، عربستان، یمن، قطر، بحرین و... برده می‌شود، تاكید كرد: اگر الان نفس تازه می‌كشید و اگر گذشتگان شما نفس تازه می‌كشیدند به بركت اهل بیت(ع) است. شما هم خواب بودید كه یك بیداری شما را بیدار كرد.

استاد برجسته حوزه علمیه افزود: كسی كه امروز اسلحه را به دست القاعده و طالبان داد فردا همان اسلحه را علیه شماها به كار می‌برد.

این مرجع تقلید به همزیستی مسالمت‌آمیز شیعیان و اهل سنت در ایران اشاره كرد و گفت: سالیان متمادی بردران اهل سنت و شیعه در ایران زندگی می‌كنند و در دفاع مقدس هر دو برای حفظ اصل اسلام شهید شدند؛ اگر گوشه‌ای از این مفاخر آسیب ببیند به خود شما بر می‌گردد.

وی افزود: آمریكا اصولا یك ملت وحشی است كه وحشی‌تر از اینها وجود ندارد؛ اینها دو جنگ خانمان سوز جهانی اول و دوم را راه اندازی كردند و بیش از 70 میلیون نفر را خاك كردند. الان هم كه دم از دموكراسی می‌زنند دست آنها روی ماشه بمب اتم است و اگر جنگ شود 70 میلیون كشته می‌شود 700 میلیون.

به گفته آیت‌الله جوادی آملی، كسانی كه به دنبال تخریب قبور ائمه و اماكن مقدسه هستند جزو اهل سنت واقعی نیستند؛ آنها اگر نظر تسنن دارند باید بدانند كه سقیفه آنها به بركت غدیر است.

این مرجع تقلید به تلاش بزرگان شیعه از جمله امام راحل و مقام معظم رهبری برای تقریب مذاهب و جلوگیری از وقوع جنگ فرقه‌ای بین شیعه و سنی اشاره كرد و افزود:

 

بزرگان شیعه ضمن محكوم كردن این گونه

 

جنایت‌ها و عرض تسلیت به محضر

 

امام زمان(عج)، سراسر جهان اسلام را

 

به صبر و خویشتن داری راهنمایی كردند

 

كه مبادا اثر متقابل انجام دهند تا بهانه‌ای

 

دست دشمنان باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 23:39 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه