اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 ایشان با اشاره به مزاحمت ها و معارضه هایی كه همواره در مقابل پیامبران الهی و دعوت به حق آنها وجود داشته است افزودند: این مخالفت ها و مقابله ها در برابر دعوت پیامبر اسلام (ص)، سنگین تر و همه جانبه تر بود و تا آخر عمر شریف آن حضرت به شكل های مختلف ادامه داشت.
رهبر انقلاب اسلامی با تأكید بر اینكه امروز نیز در مقابل ندای اسلام معارضه و دشمنی وجود دارد، خاطرنشان كردند: بعد از آنكه دعوت های غیرالهی اعم از دعوت مكاتب ماركسیسم و لیبرالیسم، نتوانستند سعادت بشریت را تأمین كنند، امروز دلها و نگاهها متوجه اسلام است، بنابراین دشمنی با اسلام به عنوان كانون اندیشه عدالتخواهی و كرامت انسان، سنگین است.
حضرت آیت الله خامنه ای، اهانت به پیامبر اسلام (ص) را نمونه ای از این دشمنی ها دانستند و افزودند: نمی توان باور كرد كه اهانت به اسلام و اسلام ستیزی در دنیا، بدون طراحی سرویس های اطلاعاتی قدرتها و حمایت مالی آنها باشد.
ایشان با تأكید بر اینكه برخی رفتارها و اقدامات مسلمانان همچون جمودها و تحجرها، بهانه اسلام ستیزی را به قدرتهای سلطه گر می دهد، گفتند: مسلمانان باید دعوت به اسلام را با صراحت و شجاعت، و صداقت و عدالت انجام دهند تا دلها را به سوی خود جذب كند.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان كردند: مسلمانان باید در مقابل دشمنی ها با پیام اسلام، بایستند همانگونه كه پیامبر اسلام (ص) و همه مؤمنان به اسلام در طول تاریخ ایستادند.
حضرت آیت الله خامنه ای لزوم بصیرت امت اسلامی و شناخت نقشه راه مسلمانان و نقشه راه دشمن را بسیار ضروری خواندند و خاطرنشان كردند: نقشه اصلی دشمن ایجاد اختلاف میان مسلمانان و تحریم تعصب های مذاهب مختلف اسلامی علیه یكدیگر است تا توجه امت اسلامی از كانون اصلی دشمنی یعنی سرمایه داری فاسد و صهیونیسم غاصب و قسی القلب منحرف شود.
ایشان تأكید كردند: امت اسلامی اعم از ملتها، سیاستمداران و روشنفكران باید این نقشه راه دشمن را بشناسند تا بتوانند در مقابل آن تدبیر كنند و دچار عملكرد اشتباه نشوند.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: قدرتهای سلطه گر می خواهند با ایجاد اختلاف میان مسلمانان، آنان را از مسائل اصلی خود و همچنین پیشرفت مورد نیاز، غافل كنند.
حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان كردند: غربیها در گذشته، از طریق استعمار این هدف را دنبال می كردند و اكنون با ایجاد اختلاف میان مسلمانان به دنبال این هدف هستند.
ایشان تأكید كردند: البته غربیها با شعارهای طرفداری از حقوق بشر و حمایت از دموكراسی نخواهند توانست لكه ننگ استعمار را از دامان خود پاك كنند.
رهبر انقلاب اسلامی در جمع بندی سخنان خود گفتند: با توجه به نقشه راه دشمن، مسلمانان باید با بصیرت و شناخت دشمن و نقشه های آن، نقشه راه خود را كه همان اتحاد و اتفاق، و همكاری و همدلی است به درستی بشناسند.
در ابتدای این دیدار كه رؤسای قوای مقننه و قضاییه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز حضور داشتند، آقای احمدی نژاد رئیس جمهور با تبریك سالروز مبعث پیامبر گرامی اسلام، نبی مكرم اسلام را گنجینه علم و اسرار خداوند متعال خواند و با اشاره به خصایل پیامبر گرامی اسلام افزود: رسالت اصلی حضرت محمد مصطفی(ص) هدایت بشر بود و در این مسیر متحمل سختی های زیادی شد.
وی افزود: هدف رسالت پیامبر عظیم الشان اسلام اتمام مكارم اخلاق، مخاطب پیام او همه بشریت و گستره ی رسالت او همه ی جهان برای كمال یافتن انسان بود.
رئیس جمهور، انقلاب عظیم ایران به رهبری امام را دعوت به راه پرافتخار و سعادت آفرین انبیاء الهی دانست و گفت: استقرار كامل توحید و عدالت در جهان براساس وعده حق خداوند با ظهور آخرین ذخیره الهی یعنی امام عصر (عج) محقق خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 17 خرداد 1392برچسب:,

] [ 21:1 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه