سپاه اسلام پشت مرزهای اسرائیل

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 فرمایشات مهم ولی امرمسلمین(مدظله) در سالروز رحلت امام (ره) حاوی نکات مهمی بود که توجه و واکنش بسیاری از رسانه ها و مراکز قدرت جهانی را به خود جلب کرد ، معظم له در این بیانات به موارد مهمی اشاره فرمودند که به برخی از آنها می پردازیم:

1-  لشگر اسلام پشت دروازه های خیبر

امروز پشت مرزهاى ما خمينى خيمه زده است!

این جمله ی مورد اشاره ولی امر مسلمین(مدظله) بسیار مهم بود و می توان در راستای همان بشارت تاریخی معظم له " ما در شرایط بدر و خیبر هستیم " مورد تحلیل و تفسیر قرار گرفته و به خوبی نزدیک بودن تحقق آن را نشان دهد ، یقینا امروز لشگر مسلمین نه تنها در پشت مرزهای رژیم صهیونیستی در لبنان و مصر و اردن و سوریه اردو زده است که حتی در درون مرزهای فلسطین اشغالی نیز وضعیت به همین گونه بوده و رژیم اشغالگر قدس از درون و برون در وضعیت بسیار شکننده  و خطرناکی روبرو می باشد ، همان حقیقتی که امام خامنه ای(مدظله) در اواخر فرمایشات دیروز بار دیگر و با عبارتی متفاوت آن را بیان فرمودند :

رژيم صهيونيستى احساس لُختى ميكند؛ دستپاچه‌اند، حيرت‌زده‌اند. اين داد و بيدادهائى كه مى‌بينيد از قول سران صهيونيست نقل ميشود و دم از كار نظامى و حمله‌ى نظامى ميزنند، اينها حاكى از دست خالى و حاكى از وحشت و حيرانى آنهاست؛ ميدانند كه در اين شرائط، از هميشه آسيب‌پذيرترند؛ هرگونه قدم كجى بردارند، هرگونه حركت ناشايستى انجام بدهند، مثل صاعقه‌اى بر سر خودشان فرود خواهد آمد.

و همه ی این حقایق نشان می دهد که غده سرطانی اسرائیل در نفس های آخر حیات ننگین خود قرار دارد هرچند ممکن است قبل از نابودی کامل ، دست به جنایتی نیز بزند.

از سویی دیگر پاسخ قاطع نظام جمهوری اسلامی به تهدیدات غرب و آمریکا در مسئله هسته ای که به خوبی در بیانات مهم ولی امر مسملین خود را نشان داد ، به غرب فهماند که ایران به هیچ وجه قصد تسلیم و کوتاه آمدن ندارد و در واقع غرب پاسخ خود  در مذاکرات مسکو را از هم اکنون دریافت کرده است و می داند که ایران خود را برای بدترین سناریوها هم آماده نموده است ، سناریوهایی که البته تاثیری جز تسریع نابودی رژیم صهیونیستی و رسیدن به پیروزی نهایی نخواهد داشت.

2-  حقیقتی عظیم در حال طلوع است

" فضاى سياسى و اجتماعى منطقه به طور اساسى تغيير كرده؛ اين مال همين حالاست، «باش تا صبح دولتش بدمد، كه اين هنوز از نتائج سحر است» "

ولی امر مسلمین(مدظله) در فرازی دیگر از بیانات خود به تحولات منطقه اشاره کرده و ضمن بسیار مهم دانستن مجدد آنها ، تغییرات بزرگ انجام گرفته از ابتدای بیداری اسلامی را قدم و نتایج اولیه این حرکت بیان فرمودند که نشان می دهد که در نگاه معظم له این انقلابهای عظیم و بی سابقه ی دارای نتایج بسیار بزرگتر و عظیم تری خواهد بود که سقوط چهار دیکتاتور با عمر چند دهه ، از نتائج اولیه آن است و به خوبی نشان میدهد نتیجه کامل این انقلابها  که در بیان معظم له به " صبح کامل " تعبیر شد بسیار فراتر از تحلیل ظاهری کارشناسان بوده و امری عظیم تر خواهد بود ، امری که در فرمایشات پیشین معظم له می توان نشان آن را به خوبی رصد کرد : تمدن نوین اسلامی ، مجموعه ی متحد اسلامی ، قدرت بین الملل اسلامی ، خاورمیانه اسلامی و ... که البته این حقایق درخشان ، روشن تر از آن است که نیازی به تحلیل و تفسیر داشته باشد.

 

 

3-  تحولات مصر سکوی پرش تحولات تاریخی خاورمیانه

قضيه‌ى اين انقلابها خيلى مهم است. من بر روى مصر تكيه كنم. مصر كشور بزرگى است، مصر ملت كهنى است، مصر يك منطقه‌ى اساسى در دنياى اسلام بوده...

تاکید مجدد ولی امر مسلمین بر روی قضیه مصر نشان از اهمیت بسیار بالای این کشور در تحولات منطقه ای و جهانی دارد ، تداوم انقلاب مصر با وجود گذشت نزدیک به 18 ماه از آغاز آن و تحولات بزرگی که در چند هفته آتی در پیش رو دارد بر اهمیت آن می افزاید.

با این تاکیدات امام خامنه ای(مدظله) و جوش و خروش انقلاب مصر از یک سو و مجاورت آن با دشمن اصلی جهان اسلام آینده پیش رو باید منتظر تحولات بزرگ مصر بود که به خوبی می توان آن را سکوی پرش و کاتالیزور سایر انقلابهای منطقه قلمداد کرد.

قابل توجه است ، در فرازهای پایانی که امام خامنه ای بیان می دارند " نگاه ما به منطقه، اميدوارانه است " بلافاصله بار دیگر به تحولات مصر باز می گردند :

نگاه ما به منطقه، اميدوارانه است. كشور مصر امروز به مسائل داخلى خودش مشغول است، كه طبيعت انقلابهاست....

که شاید بتوان کلید تحولات آتی منطقه را در وقایع مصر و جوش و خروش عزت اسلامی ملت مصر جستجو کرد ، چیزی که دشمنان سعی دارند با تبلیغات عظیم رسانه های و دروغ و تهمت آن را در فجایع شیاطین شام و فروپاشی سوریه رقم بزنند.

4-  تاکید مجدد بر ادامه ضعف و بحران غرب

غربى‌ها و آمريكائى‌ها هم كه هميشه پشتيبانهاى بى‌قيد و شرط رژيم غاصب بوده‌اند، امروز از هميشه گرفتارترند. امروز غرب با سيلى صورت خودش را سرخ نگه داشته است. آنها مشكلات مالى، مشكلات پولى، مشكلات اقتصادى، مشكلات اجتماعى دارند و در مواجهه‌ى با مردمِ خودشان درمانده‌اند. چندين حكومت طرفدار آمريكا در اروپا ساقط شدند. مردم اگر ميدان پيدا كنند، هر گونه نشانه‌ى استكبار آمريكائى را كه در اروپا مشهود است، با حضور خودشان، با قدرت خودشان خواهند زدود. امروز وضعشان اين است. خود آمريكا هم بدتر از همه. ملتها از آمريكا متنفرند. آمريكا دچار بحران است.

مطمئنا این بحران فراگیر اقتصادی - اجتماعی در غرب و آمریکا به میزان زیادی بر حمایت آنها ار رژیم صهیونیستی و فشار بر ایران اثر گذاشته و کفه ترازوی رویارویی را به نفع ایران تغییر داده و می دهد ، از این روست که شیاطین صهیونیستی برای آغاز هرگونه شرارت بر علیه ملتهای منطقه و ایران اسلامی در شک و تردیدی عمیق فرورفته و البته به تنهایی نیز جرات و جسارت چنین دیوانگی را ندارند چون به خوبی می دانند هشدار " وا کنش صاعقه ای" رهبری جبهه حق تا چه اندازه واقعی و حقیقی است.

5-  هشدار نسبت به توطئه اختلاف مذهبی بین شیعه و سنی

امروز آمريكائى‌ها از تجربه‌ى انگليسى‌ها دارند استفاده ميكنند در ايجاد اختلاف مذهبى بين شيعه و سنى. انگليس‌ها متخصص دشمنى انداختن بين گروه‌هايند - از جمله بين شيعه و سنى در دنياى اسلام

هشدار چندباره ولی امر مسلمین(مدظله) نشان از توطئه های پنهان و آشکار دشمنان در این عرصه دارد تا بلکه با تضعیف هرچه بیشتر مسلمانان و علی الخصوص شیعیان از حقیقت بزرگی که در حال وقوع است جلوگیری نمایند ، توطئه ای که بنا بر روایات عصر ظهور تبدیل به فاجعه ای خواهد شد برای کشتار شیعیان سوریه و عراق و عربستان و ایران به دست سفیانی  و البته این توطئه می تواند با هوشیاری مسلمانان و شیعیان و توجه به اوامر ولایت در مراحل اولیه خود خنثی شود و در اینصورت می توان امیدوار بود که عذاب سفیانی از مسلمانان عصر ظهور برداشته شده یا به اندازه قابل توجهی تقلیل یابد تا حرکت بزرگ اشرار شام در هنگام ظهور در مراحل اولیه آن در نطفه نابود شده و مسلمانان زودتر از پیش بینی ها برای فتح قبله اول مسلمین به سوی این دیار شریف راهی شوند برای فتح قلعه خیبر.

بشارتهای سردار شجاع اسلام ، دکتر احمدی نژاد

در شب رحلت امام عزیز در مرقد مطهر نیز قابل توجه است :

به فضل الهی بزودی جهان از وجود زورمداران و تحقیر كنندگان حقیقت و كرامت انسانی و ستمگران و مستكبران خالی خواهد شد و توحید و عدالت و عشق و آزادی در جهان مستقر خواهد شد.

ملت های سرخورده از حكومت های خودخواه، مستكبر ، دنیا طلب و گروه های چپ و راست به دنبال حكومت صالحان و عدالت و آزادی حقیقی هستند و این نوید آن است كه اندیشه حكومت مهدوی به سرعت در حال گسترش است.

-امام راحل (ره) تحقق همه آرزوهای الهی و فطری انسان را در حكومت جهانی حضرت ولی عصر (عج ) باور داشت و در آرزوی آن یك عمر مجاهدت كرد و فرمود كه این قرن به خواست خدا قرن غلبه مستعفان بر مستكبران است.

به فضل الهی این اندیشه و راه امام خمینی(ره) به اندیشه و راه همه ملتها و بشریت تبدیل خواهد شد.
-اندیشه حكومت مهدوی بسرعت در حال گسترش است

امام تنها و كاملترین جایگزین وضع موجود جهان را مدیریت جهان شمول حضرت ولی عصر (عج) می دانست.

و البته حمایت پرشور مردمی در سفرهای استانی و همچنین مراسم مرقد نشان می دهد که ملت ایران علی رغم همه تخریبها و تهمتها همچنان مدال بصیرت و هوشیاری را بر سینه دارد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:,

] [ 18:33 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه