رهبر در دیدار مسئولان

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

ديدار مسئولان نظام و سفرای كشورهای اسلامی با رهبر انقلاب

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان، سفرای كشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم، با اشاره به حوادث و اختلافات تحمیلی از سوی بیگانگان در برخی كشورهای اسلامی، «ایمان» و «اتحاد كلمه» را دو عامل مقاومت ملتها در برابر توطئه های دشمنان خواندند و تأكید كردند: به فضل پروردگار و با روحیه ی ایمان و وحدت مردم ایران، تیرهای زهرآگین اختلافات هیچگاه در ملت اثر نكرده و با اعتماد و حسن ظن به وعده های الهی، پیشرفت های مستمر، جزء ذات حركت ملت ایران شده است.
حضرت آیت الله خامنه ای با تبریك عید سعید فطر به آحاد ملت، یك ماه روزه داری و انجام اعمال عبادی از سوی اقشار مختلف مردم و وجود روح توسل و ذكر در كشور را زمینه ساز نزول و جلب رحمت الهی دانستند و افزودند: لازم است مسئولین محترم و مجموعه تازه نفسی كه مسئولیت های كشور را برای پیشبرد امور، با ثبات قدم و عزم و اراده راسخ بر عهده گرفته اند، در طول راه دشوار مسئولیت، از سلاح ذكر و توسل و اعتماد به خداوند متعال بهترین استفاده را بكنند.
ایشان همچنین خاطرنشان كردند: مسئولین سطوح بالا، كارهای سنگین، وظایف مهم و حقوق عمومی مردم را با جلب كمك الهی بخوبی می توانند انجام دهند و هیچ مشكل غیرقابل حلی وجود نخواهد داشت.
رهبر انقلاب اسلامی لازمه ی دریافت هدایت و لطف الهی و امیدوار بودن به یاری خداوند را به صحنه آوردن همه موجودی و توان و تلاش دانستند و افزودند: نمی شود با تنبلی و كار نكردن به رحمت خداوند امیدوار بود، و باید از تمام فكر، تدبیر، نیروی جسمانی و امكانات عظیم نیروی انسانی كشور استفاده كرد.
ایشان، با اشاره به برخی افراد كه در مقاطعی از سالهای پس از انقلاب اسلامی در اثر نزدیك‌بینی یا ضعف در حسن ظن به وعده های الهی، دچار یأس می شدند، تأكید كردند: در همان مقاطع بارها نصرت خداوند شامل حال ملت ایران شد و امروز نیز ملت و كشور نسبت به همه دوره های گذشته در نقطه مقدم قرار دارد.
حضرت آیت الله خامنه ای تصریح كردند: ایران اسلامی روز بروز پیشرفت كرده و خواهد كرد و پیشرفت جزء ذات حركت ملت ایران شده است.
رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانشان، به مشكلات بزرگ برخی كشورهای اسلامی در منطقه غرب آسیا و منطقه شمال افریقا اشاره كردند و افزودند: این مشكلات غالباً تزریق شده و تحمیل شده از سوی بیگانگان است و راه علاج و خلاصی از حوادث و اختلافات موجود نیز این است كه خود ملتها با حكمتِ نخبگان و هدایت پیشوایان و عقلای خود تصمیم بگیرند و دخالت های مغرضانه بیگانگان و تزریق نفاق و دودلی در بین مردم متوقف شود.
ایشان در ادامه اثر نكردن توطئه ی اختلاف افكنی جبهه استكبار علیه ملت ایران را مورد تأكید قرار دادند و خاطرنشان كردند: در ایران، مذاهب و اقوام گوناگون در كنار یكدیگر و دست در دست هم و گروهها و جریانهای سیاسی در مسائل مختلف با وحدت و همدلی حركت كرده و توطئه اختلاف افكنی های مذهبی و قومی و سیاسی در مقابل روحیه ی ایمان و اتحاد و انسجام و وحدت ملت، هیچ كاربرد و اثری نداشته است.
حضرت آیت الله خامنه ای، «ایمان به خدا» و «اتحاد كلمه» را دو عامل تولید قدرت مقاومت و پایداری ملتها در مقابل تیرهای زهرآگین اختلافات برشمردند و خطاب به مسئولان، نخبگان سیاسی و برجستگان دینی تأكید كردند: هرچه می توانید برروی تقویت «ایمان» و «اتحاد و انسجام ملت» تكیه كنید، و ای كاش مسئولان سیاسی و فرهنگی كشورهای اسلامی درگیر حوادث و مشكلات نیز به این نقطه توجه مضاعف می كردند.
پیش از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی حجت الاسلام والمسلمین دكتر حسن روحانی رئیس جمهور، با تبریك عید سعید فطر، این عید را عید ایستادگی و پایداری و تهذیب نفس خواند و با تشكر از همه ی ملت ایران برای حرمت داری این ماه مبارك افزود: رمضان، ماه وحدت است كه همه ی ملت ها با مناسكی واحد پیوند خود را محكم تر می كنند.
رئیس جمهور اظهار امیدواری كرد كه رنج و خستگی كشورهای مسلمان بویژه كشورهایی كه امروز با دخالت خارجی دچار رنج مضاعف شده اند برطرف شود و عیدانه ی آنها در این عید بزرگ، رهایی از مشكلات بوجود آمده باشد.
دكتر روحانی با بیان اینكه ماه مبارك رمضان، ماه غفران و رحمت واسعه ی الهی نیز می باشد، افزود: لازم است به بركت این ماه، دلها را پاك كنیم و محبت ها را گسترش دهیم.
رئیس جمهور با تأكید بر ضرورت افزایش قدرت ملی، قانونگرایی را زمینه ای برای انسجام و وحدت ملی خواند و اظهار امیدواری كرد دولت یازدهم با كسب رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی بتواند خدمت خود را هرچه زودتر به ملت شریف ایران آغاز كند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 18 مرداد 1392برچسب:,

] [ 16:45 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه