نماز عید فطر

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

اقامه نماز عید سعید فطر به امامت رهبر انقلاب

ملت مومن موحد و متحد ايران به شكرانه يك ماه روزه داری و عبادت پروردگار، نماز عيد سعيد فطر را با شكوه خاص در سرتاسر ايران پهناور و پر عظمت اقامه كرد.
در كانون اين دايره عظيم معنوی مردم خداجوی تهران، صبح امروز نماز مبارك عيد فطر را به امامت حضرت ايت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در دانشگاه تهران و كيلومترها از خيابانهای اطراف اقامه كردند.
رهبر انقلاب در خطبه های نماز فطر با تبريك اين عيد خجسته به ملت بزرگ ايران و به همه مسلمانان عالم، عبادات و روزه داری مردم در روزهای گرم و طولانی ماه مبارك رمضان را موجب جلب رضايت پروردگار و ايجاد احساس بهجت و مسرّت معنوی در مردم خواندند و ابراز اميدواری كردند: خداوند متعال توفيق حفظ دستاوردهای تلاشهای مجاهدانه رمضان را به همه ملت عطا فرمايد.
ايشان يكی از تلاش های مجاهدانه ملت در ماه رمضان را حضور سرافرازانه در راهپيمايی روز جهانی قدس برشمردند و افزودند: ملت ايران با اين راهپيمايی سراسری، زنده بودن و ايستادگی ملی را درباره يكی از مسائل مهم جهان و تاريخ اسلام، ثابت كرد و حقيقتا با هيچ زبانی نميتوان اهميت اين حركت را توصيف كرد.
رهبر انقلاب گسترش سنت خوب افطاريهای ساده در مساجد و خيابانها را از ديگر كارهای بسيار شايسته در ماه مبارك رمضان برشمردند و با انتقاد اسراف و زياده روی در افطاريهای بعضی از اشخاص افزودند: مناسب است سنّت دادن افطاری دادن های ساده در مساجد و معابر عمومی مورد توجه همه كسانی قرار گيرد كه در ماه رمضان نيتِ بذل و بخشش و گشاده دستی دارند.
حضرت ايت الله خامنه ای در خطبه دوم نماز با دعوت همگان به پرهيزگاری در "رفتار" و "گفتار" و تقوا در موضع گيری های "اجتماعی، اقتصادی و سياسی"،‌ به تبيين برخی رويدادها و حوادث مهم ايران و منطقه اسلامی پرداختند.
ايشان تشكيل قوه مجريه جديد را حادثه ای مهم برشمردند و افزودند: به فضل پروردگار و با همت و تلاش همه جانبه، اين خواسته قانونی و سنت ملی به بهترين وجه انجام شد.
حضرت ايت الله خامنه ای با آرزوی توفيق برای رئيس جمهور محترم افزودند: انشاءالله به زودی و با انجام وظيفه مجلس شورای اسلامی در انتخاب وزرای صالح، دولت جديد نيز تشكيل می شود و با همراهی مردم كارهای بزرگ، مهم  و دشواری را كه حاوی منافع بزرگی است به بهترين وجه انجام خواهند داد.
رهبر انقلاب در نوعی مقايسه ميان رويدادهای ايران و كشورهای شمال آفريقا و غرب آسيا افزودند: متأسفانه بر خلاف حوادث مسرت بخش ايران رويدادهای منطقه اسلامی نگران كننده است.
ايشان با اشاره به استمرار ظلم و جور صهيونيست ها در حق ملت مظلوم فلسطين افزودند: از جمله مصيبت های دنيای كنونی حمايت مدعيان دروغين حقوق بشر و دموكراسی از جنايات آشكار رژيم غاصب صهيونيستی است.
حضرت آيت الله خامنه ای با اشاره به از سرگيری مذاكرات دولت خودگران و صهيونيست ها تأكيد كردند: يقينا اين گفتگوها مانند مذاكرات قبلی جز پايمال شدن حقوق فلسطينی ها و تشويق متجاوز به سركوب و جنايت بيشتر، نتيجه ای نخواهد داشت.
رهبر انقلاب با اشاره به ادعای ميانجی گری آمريكا در اين مذاكرات افزودند: آمريكا آشكارا در طرف غاصبان صهيونيست قرار دارد و دست پخت استكبار مطمئنا به ضرر فلسطينی ها خواهد بود.
ايشان افزودند: دنيای اسلام در مقابل اين ستمِ متراكم، لحظه ای كوتاه نيايد و عمل گرگ های درنده صهيونيست و حاميان بين المللی آنها را محكوم كنند.
حضرت ايت الله خامنه ای همچنين با ابراز نگرانی از اوضاع وخيم مصر افزودند: احتمال وقوع جنگ داخلی در اين كشور قوت گرفته و اين يك فاجعه است.
ايشان ملت بزرگ مصر، گروهها و نخبگان سياسی و علمای اين كشور را به تأمل در عواقب خطرناك اوضاع جاری فراخواندند و افزودند: آيا اوضاع سوريه، آثار بسيار خطرناك جنگ داخلی و پيامدهای بسيار ناگوار حضور عوامل مزدور غرب و اسرائيل و تروريست ها در مناطق مختلف جهان اسلام، برای مصری ها قابل درك و عبرت نيست؟
حضرت آيت الله خامنه ای با محكوميت شديد كشتار مردم در مصر تأكيد كردند: زبان خشن گروهها در مقابل يكديگر مطلقا بی فايده است و اگر جنگ داخلی به راه افتد بهانه لازم برای دخالت قدرتهای بيگانه ايجاد خواهد شد و بلای بزرگی بر سر ملت مصر خواهد آمد.
ايشان با اشاره به لزوم توجه به دموكراسی و مردم سالاری افزودند: گره مصر را مردم، گروههای سياسی ـ مذهبی، نخبگان و علمای اين كشور بايد باز كنند و اجازه دخالت به بيگانگان را ندهند.
رهبر انقلاب اوضاع عراق را نيز تأسف بار خواندند و افزودند: در عراق دولت و حكومتی بر سر كار است كه به آرای مردم اتكاء دارد اما ابر قدرتها و مرتجعان منطقه از دست آن ناراحتند.
ايشان افزودند: ترورها، حوادث و كشتار مردم در عراق يقينا با كمك مالی ـ سياسی برخی كشورهای منطقه و فرا منطقه صورت ميگيرد تا آب خوش از گلوی مردم عراق پايين نرود و اين كشور روی آرامش و آبادانی نبيند.
حضرت ايت الله خامنه ای در پايان با اشاره به خشنودی صهيونيست ها از اوضاع ناگوار مصر، عراق و ديگر كشورهای درگير اختلاف و ناامنی، افزودند: سياستمداران، گروههای سياسی و قشرهای مختلف مردم عراق اعم از شيعه و سنی و كرد و عرب به عواقب خطرناك اختلاف داخلی توجه كنند و متوجه باشند جنگ داخلی زير ساختها را نابود و آينده ملت ها را تباه ميسازد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 18 مرداد 1392برچسب:,

] [ 16:55 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه