واکنش حاج منصور به تخریب‌ محمود کریمی

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

دشمن بهتر می‌داند کدام نوکر امام حسین(ع) موثرتر است

                                                    

حاج منصور ارضی  در واکنش به هجمه های رسانه ای صورت گرفته علیه محمود کریمی، گفت: ما همیشه دشمن را احمق فرض کردیم، الان دشمنان بهتر از ما می دانند که کدام هیئت و یا کدام نوکر موثرتر است و اگر بتوانند می روند اذیت می کنند آن نوکر امام حسین را که او را بهم بریزند.

به گزارش صراط به نقل از عقیق، این مداح اهل بیت در ادامه گفت: حالا این نوکر امام حسین باید بیاید و ثابت کند که به خدا می خواستند اذیت کنند، ببینید رادیو اسرائیل چه می گوید در مورد نوکر امام حسین؟ همین کسانی که پای منبر من نشسته اند و سینه زدند، می نشینند و تحلیل می کنند که باید این کار را می کرد! نباید این کار را میکرد، تمام اجر محرم صفر خود را دادی رفت با این حرف هایی که پشت سر طرف گفتی.

حاج منصور ارضی با بیان اینکه دشمن می داند که ضربه ای که خورده است از این هیئت هاست، اظهار داشت: دشمن کار می کند و عناصر تاثیرگذار را پیدا می کند،  تا آنها را ترور شخصیت کند، دشمن می داند که ضربه ای که خورده است از این هیئت هاست، این سینه زنی ها روشنگری است، این است که از چای ریز هیئت تا مداح هیئت همه را می زند، برخی هم بی توجه اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 21 دی 1392برچسب:,

] [ 15:57 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه