واکنش حاج محمد رضاطاهری به اتفاقات اخیر درباره حاج محمود کریمی

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

                                   

حاج محمد رضا طاهری از همه ارادتمندان اهل بیت‌خواست تا درباره ماجرای حاج محمود کریمی زود قضاوت نکنند و فریب توطئه‌ای که از سوی دشمنان طراحی شده را نخورند.

وی در این باره گفت: همان‌طور که قبلا هم اعلام کردم، درباره ماجرایی که برای حاج محمود کریمی رخ داده، در وقت خود توضیحات مفصلی خواهم داد. اکنون دادگاه مسیر خود را دنبال می‌کند، به نتایجی هم رسیده است و ان‌شاءالله به زودی نتایج اعلام خواهد شد. حاج محمود در شب حادثه همراه خانواده بوده و از دماوند می‌آمدند که این اتفاق می‌افتد. سه  خودرو به ایشان حمله کردند و تا مرز خطر مرگ هم وی را بردند.

این مداح اهل‌بیت به همه هیئتی‌ها توصیه کرد که مراقب باشند تا حرف دشمنان را تکرار نکنند: آنهایی که پای روضه‌های حاج محمود حتی یک قطره اشک هم ریخته‌اند، نامردی است اگر امروز حرف دشمنان را تکرار کنند. دشمنان یک روز سراغ حاج منصور رفتند، یک روز حاج سعید، امروز حاج محمود را هدف گرفته‌اند و ممکن است هدف بعدی هم ما باشیم. باید بدانیم که آنها می‌خواهند مردم را از در خانه امام حسین دور کنند، نه از محمود کریمی.

وی در باره حضور محمود کریمی در رسانه ملی گفت: شب یلدا ما در چادرهای سرد مسیر کربلا بودیم و برنامه ایشان را ندیدیم، اما بعدها شنیدیم که صحیت‌های ایشان مانند تیری بوده در قلب دشمنان. ان‌شاءالله دادگاه به زودی نتیجه را اعلام می‌کنید، ولی باید مراقب باشیم که با پیش داوری آتش جهنم را برای خودمان نخریم.

ایشان با اشاره به فعالیت گسترده رسانه‌های ضد انقلاب در این باره گفت: امام خمینی(ره) فرمودند که ببینید رسانه‌های دشمن چه می‌گویند تا بدانید راه درست چیست. امروز همه رسانه‌های ضد انقلاب بسیج شده‌اند علیه این نوکر با اخلاص امام حسین. در ادامه همین توطئه از قول بنده در سایت‌ها نوشتند که من هم سلاح دارم و ... به حضرت عباس من اگر حرفی زده باشم. البته تکذیبیه هم دادیم و در سایت‌ها منتشر شد، شما ببینید چقدر پیچیده است این توطئه.

حاج محمد طاهری در پایان گفت: دشمنان کور خوانده‌اند. باید بدانند که این مردم روز به روز در دستگاه امام حسین پایدارتر می‌شوند. دقت کنید که دشمنان فقط سراغ مداحانی می‌روند که سینه‌سپر این نظام و رهبر و انقلاب هستند، سراغ کسانی که فقط مجلس می‌گیرند و کاری به انقلاب ندارند نمی‌روند. این‌ها نشان می‌دهد که دشمنان زخم‌خورده مداحان ولایی هستند.

 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 21 دی 1392برچسب:,

] [ 16:0 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه