دیدار نخست وزیر ترکیه با رهبر معظم انقلاب

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

رهبر معظم انقلاب:

ظرفیت‌های گسترده دو طرف زمینه مساعدی برای گسترش و تعمیق روابط است/

اردوغان: ایران را خانه دوم خود می‌دانیم

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار نخست وزیر تركیه، «برادری ، محبت و دوستی» كنونی دو كشور را در قرنهای اخیر، بی نظیر خواندند و تأكید كردند: ظرفیتهای گسترده دو طرف، زمینه مساعدی برای گسترش و تعمیق هرچه بیشتر روابط است.
حضرت آیت الله خامنه ای، جدیت تهران و آنكارا را در اجرایی شدن توافقهای سفر آقای اردوغان، ضروری برشمردند و افزودند: این جدیت باعث استحكام بیشتر و پیشرفت سریعتر مناسبات خواهد شد.
ایشان، گرایشها و پیوندهای قلبی دو ملت را خاطرنشان كردند و افزودند: باید از فرصتها و موقعیتهای موجود، بهره برداری صحیح به عمل آورد.
آقای رجب طیب اردوغان نیز در این دیدار با ابلاغ سلام گرم رئیس جمهور و مردم تركیه گفت: ایران را خانه دوم خود می دانیم.
نخست وزیر تركیه دیدارهای امروز با آقای روحانی و دیگر مسئولان ایران را بسیار مفید ارزیابی كرد و با اشاره به امضای چندین یادداشت تفاهم گفت: امیدواریم روابط دو كشور با پیشرفت و گسترش روزافزون، به الگویی برای منطقه و جهان تبدیل شود.
آقای اردوغان، امضای سند شورای عالی همكاری ایران و تركیه را بسیار مهم دانست و گفت: با نشستهای مستمر و متقابل، روابط را به حدی گسترش می دهیم كه گویی وزیران دو كشور در یك كابینه مشترك به مذاكره و همكاری مشغولند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:,

] [ 21:46 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه