حماسه اقتصادی چه شد؟

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

                                                                  

حسن روحانی قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، بارها بر تحقق بخش دوم شعار سال 92 یعنی "حماسه اقتصادی" تاکید کرده است.

او 12 مرداد امسال در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهور اظهار داشت: "اگر خلق حماسه با تدبیر رهبر انقلاب و اقدام مردم میسر شد، خلق حماسه اقتصادی نیز میسر خواهد بود."

روحانی همچنین بعد از پایان مدت صدروزه‌ای که از عمر دولتش می گذشت و در آن وعده تغییرات ملموس اقتصادی را داده بود گفت: "امسال را مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی لغب دادند تاکنون همه در فضای حماسه سیاسی بودیم حالا چه سیاست داخلی و چه سیاست خارجی تا اینجا حماسه سیاسی بود الحمدالله در اقتصاد نیز حرکت هایی شروع شده مردم و دولت شروع کردند اما حماسه از امروز به بعد باید شروع شود چرا؟ برای این که فضا مناسبتر شود."

با این وجود اکنون که کمتر از 60 روز تا پایان سال 92 باقی مانده، نه تنها تغییر ملموسی در اوضاع اقتصادی دیده نمی‌شود، بلکه حتی استفاده از شعار حماسه اقتصادی در بین دولتمردان نیز کم کم به فراموشی سپرده شده بود تا اینکه روحانی در بازگشت از سوییس به تهران بار دیگر اشاره‌ای گذرا به آن کرد تا این راهبرد تعیی شده توسط رهبر انقلاب، دست کم در سخنرانی ها فراموش نشود. روحانی گفت: "حماسه سیاسی توسط مردم در 24 خرداد محقق شد و حماسه اقتصادی را نیز ملت ایران با اقتصاد مقاومتی و استقامتی شروع کرده‌اند و شرایط مهیاتر شده است که حماسه اقتصادی توسط ملت قدم به قدم محقق شود."

حال با توجه به فرصت پنجاه و چندروزه باقی مانده از سال جاری، و اقدامات دولت یازدهم تا کنون، به نظر شما آیا حماسه اقتصادی مدنظر مقام معظم رهبری محقق خواهد شد؟ دولت روحانی تا کنون چه اقداماتی برای تحقق حماسه اقتصادی انجام داده و چند گام به ان نزدیک شده است؟ آیا حماسه اقتصادی مورد نظر رهبر معظم انقلاب به کاهش چند صد تومانی قیمت دلار محدود می شد؟ دولت روحانی برای تحقق حماسه اقتصادی در این فرصت محدود باقی مانده، چه خواهد کرد؟ 

                                    



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:,

] [ 10:20 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه