طبل توخالی آمریکا علیه ایران اوباما باز هم رجز خواند

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

                                                     

اوباما در سخنرانی سالیانه خود موسوم به «وضعیت کشور» در کنگره برای چندمین بار لاف گزاف زد و مدعی شد برای مقابله با تولید بمب هسته‌ای توسط ایران همچنان همه گزینه‌ها روی میز است.

رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود با بیان این که تهدیدها هنوز باقی است گفت: به عنوان فرمانده کل قوا من هر جا که لازم بوده برای محافظت از مردم آمریکا از نیروی نظامی استفاده کردم و مادامی که رئیس جمهور هستم هرگز نسبت به این کار تردید نخواهم داشت. اما من نیروهایمان را به گونه‌ای که جانشان به خطر افتد به کار نخواهم گرفت؛ مگر در زمانی که نیاز واقعی به این کار وجود داشته باشد. من اجازه نخواهم داد که دختران و پسران ما وارد مناقشاتی بی‌پایان شوند.
وی در ادامه سخنرانی خود در مورد ایران با تکرار ادعاهای همیشگی خود مبنی بر این که توافق ژنو جلوی ساخت بمب هسته‌ای توسط ایران را گرفت مدعی شد: اکنون که ما در اینجا گرد‌هم آمده‌ایم، ایران فرآیند امحای ذخایر حاوی اورانیوم با درصد غنای بالا را آغاز کرده است و دیگر سانتریفیوژهای پیشرفته را نصب نمی‌کند. بازرسی‌های مداوم به طور روزمره کمک می‌کند تا این موضوع تأیید شود که ایران در حال ساخت بمب نیست. ما به همراه شرکا و هم‌پیمانانمان وارد مذاکراتی شده‌ایم تا ببینیم که آیا می‌توانیم هدفی را که همگی به طور مشترک داریم محقق سازیم؛ جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای!

 

                                       

رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: این مذاکرات دشوار خواهد بود و ممکن است به موفقیت ختم نشود. ما از حمایت ایران از سازمان‌هایی نظیر حزب‌الله که همپیمانان ما را تهدید می‌کند اطمینان داریم و عدم اطمینان میان کشورها همچنان به قوت خود باقی است. اما این مذاکرات وابسته به اطمینان نیست، هر قرارداد بلند مدتی که ما به آن دست یابیم باید بر پایه اقدام قابل تضمینی باشد که همه ما و جامعه بین‌المللی را متقاعد کند که ایران بمب هسته‌ای نمی‌سازد. اگر جان‌اف‌کندی و رونالد ریگان توانستند با شوروی سابق مذاکره کنند بنابراین آمریکایی مطمئن و قدرتمند می‌تواند با دشمنانی با قدرت کمتر در شرایط کنونی مذاکره کند.
اوباما گفت تحریم‌هایی که ما اعمال کرده‌ایم کمک کرده است تا این فرصت پیش آید اما اجازه دهید تصریح کنم که اگر کنگره (در مورد ایران) طرح تحریم جدیدی به من بفرستد؛ طرحی که می‌تواند روند مذاکرات را تهدید کند، من این طرح را وتو خواهم کرد.
اوباما در ادامه رجزخوانی خود گفت: اگر رهبران ایران این فرصت را غنیمت نشمردند من نخستین فردی خواهم بود که خواستار تحریم‌های بیشتر می‌شود و آماده‌ام تا تمامی گزینه‌ها را در مورد ایران به کار گیرم تا اطمینان حاصل شود که این کشور بمب هسته‌ای نمی‌سازد؟

                                    

پترائوس: آمریکا مایل است از زور علیه ایران استفاده کند
همزمان با اوباما در واشنگتن، ژنرال دیوید پترائوس رئیس سابق سیا نیز در تل‌آویو مدعی شد؛ آمریکا مایل است از زور برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران استفاده کند.
به گزارش روزنامه «جروزالم‌پست»، «دیوید پترائوس» سه‌شنبه در کنفرانس سالانه مؤسسه مطالعات امنیت ملی در تل‌آویو گفت: اسرائیل باید اطمینان داشته باشد که آمریکا مایل است از زور برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران استفاده کند.
وی با اشاره به اینکه این حرف بدون فکر بیان نشده، افزود: باراک اوباما، ‌رئیس جمهور آمریکا بارها رویکرد خود در قبال برنامه هسته‌ای ایران را تشریح کرده است.
پترائوس گفت: به خاطر نمونه‌های جنگ ویتنام، عراق و افغانستان، نوعی احتیاط غالب و شایع میان افکار عمومی آمریکا در قبال دخالت نظامی وجود دارد. مردم نباید دچار اشتباه شوند که آمریکا مایل نیست از زور برای حفاظت از منافعش استفاده کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:,

] [ 11:0 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه