قراردادی که مصطفی ها برایش سر دادند و شهید شدند اما حال......

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

انتشار تصاویری از پلمپ تجهیزات هسته ای ایران در سایت نطنز که پس از شهادت شهید مصطفا احمدی روشن به دلیل نقش آفرینی ویژه در راه اندازی آن، به نام این شهید مزین شد، از اجرایی شدن توافق ژنو توسط ایران زیر نظر بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داد.

قرارداد ترکمنچای که مصطفی احمدی روشن برای سرپا کردنش شهید شد + تصاویرقرارداد ترکمنچای که مصطفی احمدی روشن برای سرپا کردنش شهید شد + تصاویر

 

قرارداد ترکمنچای که مصطفی احمدی روشن برای سرپا کردنش شهید شد + تصاویرقرارداد ترکمنچای که مصطفی احمدی روشن برای سرپا کردنش شهید شد + تصاویر

قرارداد ترکمنچای که مصطفی احمدی روشن برای سرپا کردنش شهید شد + تصاویرقرارداد ترکمنچای که مصطفی احمدی روشن برای سرپا کردنش شهید شد + تصاویر

قرارداد ترکمنچای که مصطفی احمدی روشن برای سرپا کردنش شهید شد + تصاویرقرارداد ترکمنچای که مصطفی احمدی روشن برای سرپا کردنش شهید شد + تصاویرقرارداد ترکمنچای که مصطفی احمدی روشن برای سرپا کردنش شهید شد + تصاویرقرارداد ترکمنچای که مصطفی احمدی روشن برای سرپا کردنش شهید شد + تصاویرقرارداد ترکمنچای که مصطفی احمدی روشن برای سرپا کردنش شهید شد + تصاویرقرارداد ترکمنچای که مصطفی احمدی روشن برای سرپا کردنش شهید شد + تصاویر                                                                                    قرارداد ترکمنچای که مصطفی احمدی روشن برای سرپا کردنش شهید شد + تصاویر

رییس سازمان انرژی اتمی از آغاز اجرای توافق ژنو و انجام اقدامات هسته‌ای ایران در روز دوشنبه – ۳۰ دی‌ماه – خبر داد و گفت اقدامات ایران با اجرای تعلیق داوطلبانه غنی‌سازی ۲۰ درصد در نطنز و فردو آغاز می‌شود.

علی‌اکبر صالحی در سخنانی در ساعات اولیه دوشنبه – ۳۰ دی‌ماه – در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: امروز از نظر ما روزی بلند و طولانی است که طی آن اقدامات ایران برای انجام توافق به انجام می‌رسد.

وی ادامه داد: تعلیق داوطلبانه غنی‌سازی ۲۰ درصد در دو آبشار در نظنز و چهار آبشار در فردو صورت می‌گیرد که قرار است اتصالات بین آبشار‌ها متوقف شود.

صالحی با اشاره به فعالیت‌های اراک نیز اظهار کرد: بر اساس توافق ژنو، قرار است سوخت این رآکتور به تأسیسات و محوطه رآکتور وارد نشود. بازرسان در دو روز گذشته به انبار‌ها سرکشی کردند و دیدند که در رآکتور و انبارهای آن، آب سنگین وجود ندارد. همچنین آن‌ها بررسی کردند که سوختی به رآکتور انتقال نیافته باشد.

وی ادامه داد: بازرسان به اصفهان رفتند و در آنجا هم روند تولید قرص، می‌له و مجتمع سوخت را حسابرسی کردند زیرا قرار است بر اساس تعهد ایران در دوره شش ماه اجرای توافق در این زمینه تولیدی صورت نگیرد.

رییس سازمان انرژی اتمی، اقدام چشمگیر ایران در اجرا توافق ژنو را توقف تولید غنی‌سازی ۲۰ درصد دانست و گفت: البته غنی‌سازی ۲۰ درصد تا صبح امروز ادامه دارد.

صالحی درباره میزان ذخایر اورانیوم غنی شده تا ۲۰ درصد گفت: از زمانی که ایران اقدام به تولید اورانیوم ۲۰ درصدی کرد توانست حدود ۴۱۶ کیلوگرم اورانیوم تا غنای ۲۰ درصد تولید کند. نصف این میزان به صورت پودر U۳O۸ که مرسوم است به آن کیک زرد می‌گویند تبدیل کردیم. از این میزان۱۹۶ کیلوگرم باقی مانده است که گاز اورانیوم ۲۰ درصد است و قرار است بر اساس توافق ژنو نصف آن را به پودر اورانیوم تبدیل کنیم که البته این اقدام در چارچوب برنامه‌های خودمان است، چون برای تولید صفحه سوخت مورد استفاده در راکتور تهران به آن نیاز داریم.

وی ادامه داد: حدود ۱۰۰ کیلو دیگر از ۱۹۶ کیلو گرم اورانیوم ۲۰ درصد را نیز قرار است بر اساس توافق ژنو رقیق کنیم و اینجا امتیازی داده‌ایم چون کاری که کرده‌ایم را عکسش را انجام می‌دهیم. از این اورانیوم برای افزایش غنای اورانیوم‌هایی مثلا ۹ دهم درصد استفاده می‌کنیم. ماهی ۱۵ کیلو اکسید می‌کنیم و طی شش ماه این کار انجام می‌شود چون آن‌ها اقساط ما را ماه به ماه می‌دهند.

صالحی درباره اینکه چقدر مطمئن هستید آژانس تحت تاثیر کشورهای قدرتمند قرار نگیرد؟ گفت: این یک مساله فنی است و نمی‌توان با آن به شیوه‌ای دیگر برخورد کرد وقتی تعلیق ۲۰ درصد صورت گیرد دیگر انجام شده است و نمی‌توان با آن به گونه‌ای دیگر برخورد کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 11 بهمن 1392برچسب:,

] [ 23:50 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه