چرا برخی از هیئتی ها به دام ماهواره افتاده اند؟

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

سخنان حاج منصور ارضی در مراسم دعای کمیل حرم سیدالکریم(ع)

چرا برخی از هیئتی ها به دام ماهواره افتاده اند؟

مراقب باشید هیئت ها را با یک دیگ و پرچم نخرند

 

 
 
نکاتی از سخنان حاج منصور ارضی را در ادامه بخوانید:
 
درقمست هایی از دعای عرفه آنچه بنده و خدا دارد بصورت مقایسه ای بیان شده است، یکی از زیباترین قسمت مناجات ها همین است که آدم تشخیص دهد خداوند متعال چه مقامی دارد، إِلَهِي إِنَّ اخْتِلافَ تَدْبِيرِكَ وَ سُرْعَةَ طَوَاءِ مَقَادِيرِكَ مَنَعَا عِبَادَكَ الْعَارِفِينَ بِكَ عَنِ السُّكُونِ إِلَى عَطَاءٍ، تدبیر خدا بسیار سریع است، سرعت عملکرد خدا در تقدیرات بسیار سریع است.

*متاسفانه وقتی در یک مصیبت قرار می گیریم، می گوییم خدا ما را رها کرده است، ولی یک عده ای دلشان آرام است.

*مومن این طور است که آرامش دارد ولی آسایش ندارد، همیشه درگیر است، باید برای یک لقمه نان تلاش کند، برای حق باید داد بزند.

*اگر فقط همین هیئتی هایی که به درد ماهواره دچار شده اند از آن جدا بشوند گلستان می شود، نقشه دشمنان ما این است که با ماهواره زندگی ها را متلاشی کنند.

*شیطان اگر بخواهد فریب بدهد پیر و جوان را نمی شناسد، شیطان گول می زند. می گوید این ساختمان اضافی را بساز که اگر کامل شد به نیازمندان بدهی، اما ما نمی دانیم که اگر ساختیم دلبستگی ایجاد می کند و نمی توانیم به راحتی جان دهیم.

*عارفین بحق کسانی هستند که اولا در بلا مایوس نمی شوند، ثانیا با عطا هستند، شب عید دارد نزدیک میشود، حواسمان باشد یک گره ای به اندازه خودمان باز کنیم، فاطمیه هم نزدیک است، حواستان به روضه بی بی هم باشد.

* إِلَهِي مِنِّي مَا يَلِيقُ بِلُؤْمِي وَ مِنْكَ مَا يَلِيقُ بِكَرَمِكَ. خدایا من را از یک آب گندیده به جایی رسانده ای که اجازه دارم بگوییم حسین، بخدا حواسمان پرت است، و خدایا تو کسی هستی که مِنْكَ مَا يَلِيقُ بِكَرَمِكَ.

*الان کل تهران خواب هستند غیر از متقین، اگر همین برنامه را در کل امامزاده های تهران پیاده می کردند، جوان جای دیگر نمی رود.

* مداحان سالهاست که در حال مبارزه با همه نوع آفاتی هستند، حالا چند نفر را جمع کرده اید می گویید شما با اعتیاد مبارزه کنید! سالهاست مداحان مجالس امام حسین را اداره می کنند و مردم را به پاکی دعوت میکنند، چه فواحشی که آمدند در خانه اباعبدالله و پاک شدند.

*باید مواظب باشیم در فصل هیئت ها، هیئت های امام حسین را با یک دیگ و پرچم نخرند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:,

] [ 6:15 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه