سبدی برای "تحقیر و توهین"

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بی‌تدبیری دولت تدبیر و امید در توزیع سبد کالا علاوه بر ایجاد ناامیدی و سرخوردگی در میان بسیاری از مردم بازتاب نسبتا وسیعی در رسانه های غربی داشته است.

 رسانه‌های غربی البته برخورد دوگانه ای با توزیع سبد کالا در ایران داشتند تا جایی که تعدادی از آنها ترجیح دادند تا اخبار مربوط به آن را در لابلای دیگر اخبار عادی خود قرار دهند.

در این میان نکته قابل تامل انتخاب تصاویر مربوط به این اخبار و گزارش ها بوده است. در تصاویر زیر که از سه رسانه بی بی سی (انگلستان)، دویچه وله (آلمان) و رادیو فردا (متعلق به سازمان CIA) آمریکا نکته قابل تاملی وجود دارد.

این رسانه ها به وضوح دست دراز کردن مردم ایران برای دریافت سبد کالا و نیز ریخته شدن محتویات این سبد روی زمین را به نمایش گذاشته اند.

روز گذشته خبرنگار شبکه تلویزیونی خبری  سی‌بی‌اس در صفحه توئیتری خود به نقل از یک مقام آمریکایی نوشت که جان کری در دیدار با ظریف مسأله تبادل نفت در برابر غذا بین ایران و روسیه را مطرح کرده، اما ظریف مجاز به گفت‌و‌گو درباره این مسأئل نبود.

 

         آیا این حق مردم ایرانه؟

 

رییس جمهور عزیز شأن مردم را حفظ کن.

 








 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:,

] [ 17:20 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه