دیدار فرماندهان و كاركنان نیروی هوایی ارتش

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

در سالروز بیعت تاریخی همافران با حضرت امام خمینی (ره) صورت گرفت

دیدار فرماندهان و كاركنان نیروی هوایی ارتش

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار جمعی از فرماندهان و كاركنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، مقوله استقلال و مقابله با قدرتهای مداخله گر و سلطه جو را یكی از پایه های اصلی انقلاب اسلامی برشمردند و گفتند: اظهارنظرهای بی ادبانه مقامات آمریكایی برای همه، مایه عبرت است و ملت ایران باید مذاكرات اخیر و صحبت های آمریكایی ها را با دقت نظاره گر باشد. ایشان همچنین با اشاره به اینكه لازمه تأمین و حفظ استقلال، موضع گیری صریح و شفاف و بدون پرده پوشی درخصوص مبانی و ارزشهای انقلاب اسلامی و خطوط اصلی امام بزرگوار از جمله موضوع امریكا است، تأكید كردند: راز ماندگاری و استحكام و اقتدار درونی نظام اسلامی، متكی بودن نظام بر ایمان ها، محبت ها و اراده های مردم است و ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، شعارهای انقلاب را با استحكام فریاد خواهد زد و بار دیگر اقتدار ملی و ایستادگی خود را به جهانیان نشان خواهد داد.
در این دیدار كه در سالروز بیعت تاریخی فرماندهان و كاركنان نیروی هوایی ارتش با امام راحل (ره) در نوزدهم بهمن سال 1357، برگزار شد، فرمانده كل قوا، این حادثه را دارای ابعاد گوناگون و پربركت خواندند و افزودند: یكی از زوایای بسیار مهم حادثه نوزدهم بهمن، زنده كردن احساس استقلال در نیروی هوایی و سپس ارتش بود، زیرا زمینه سازِ روحیه ی خودباوری و تكیه بر ظرفیت های درونی شد.
رهبر انقلاب اسلامی در تبیین مفهوم استقلال، به شیوه های استعمار جدید در استفاده از عوامل وابسته به خود بجای حضور مستقیم در كشورها، اشاره كردند و گفتند: برای مقابله با استعمار جدید علاوه بر مبارزه با استبداد و دیكتاتوری حاكم، باید با قدرت سلطه گر خارجی و حامی این دیكتاتور نیز مقابله كرد زیرا «مبارزه با مستبد و در عین حال سازش با مستكبر» به نتیجه نخواهد رسید.
حضرت آیت الله خامنه ای در همین خصوص به سرنوشت برخی انقلاب های منطقه اشاره و خاطرنشان كردند: آن انقلابی پیروز خواهد شد كه قدرتِ مداخله گرِ پشت سرِ دیكتاتور را بشناسد و به جای سازش، با آن قدرت سلطه گر مبارزه كند.
ایشان افزودند: بر همین اساس بود كه بعد از تسخیر سفارت سابق امریكا در تهران به دست جوانان انقلابی، امام (ره)، آن را انقلابی بزرگتر از انقلاب اول نامیدند زیرا این حركت نشان داد كه ملت ایران بعد از سرنگونی رژیم طاغوت، لایه بعدی سلطه و گرفتاری را می شناسد و با او مبارزه می كند.
رهبر انقلاب اسلامی تأكید كردند: این شناخت، و مبارزه با قدرت مداخله گر، معنی واقعی استقلال است.
حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: قدرتهای خارجی و مداخله گر از حس استقلال هر كشوری می هراسند لذا همواره سعی می كنند با شیوه های گوناگون، حس استقلال خواهی در ملتها و مسئولان آنها را تضعیف كنند.
ایشان یكی از این شگردها را القای «منافات داشتن استقلال با پیشرفت» بیان كردند و افزودند: دستگاههای تبلیغاتی قدرتهای سلطه گر و عوامل داخلی آنها تلاش دارند تا اینگونه وانمود كنند كه تكیه بر منافع و هویت ملی با پیشرفت سازگاری ندارد، بنابراین اگر كشوری بخواهد پیشرفت كند باید از میل استقلال خواهی خود، بكاهد.
رهبر انقلاب اسلامی تأكید كردند: این حرف كاملاً غلط، و ساخته و پرداخته كسانی است كه با استقلال كشورها مخالفند.
حضرت آیت الله خامنه ای با تأكید بر اینكه استقلال به معنای بداخلاقی و قهر كردن با دنیا نیست، خاطرنشان كردند: استقلال به معنای سدّی در مقابل نفوذ كشورهایی است كه می خواهند منافع ملتها را تحت الشعاع منافع خود قرار دهند.
ایشان لازمه تأمین و حفظ استقلال را تكیه صریح و شفاف بر مبانی، اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی دانستند و با اشاره به سیره امام خمینی (ره) در بیان صریح و بدون ابهام مواضع، افزودند: امام (ره)، موضع خود را درخصوص رژیم طاغوتیِ موروثیِ استبدادی و سلطنتی، بدون ملاحظه و پرده پوشی بیان كردند، امام (ره) نظر خود را درباره لزوم استقرار نظام مبتنی بر اسلام و ارزشهای اسلام به صراحت اعلام كردند، امام (ره) موضع خود را در مقابل 
شبكه ی صهیونیستی خطرناكِ حاكم بر دنیا و همچنین رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی بدون هیچگونه ملاحظه ای مطرح كردند.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان كردند: امام بزرگوار (ره) بدون هیچ پرده پوشی نظام سلطه را كه همان نظام بین المللی معتقد به تقسیم دنیا به «سلطه پذیر و سلطه گر»، است، رد كردند و صریح و شفاف در مقابل تجلی واقعی این نظام سلطه یعنی دولت امریكا، موضع گرفتند.
حضرت آیت الله خامنه ای تأكید كردند: این موارد، اصول و پایه های انقلاب اسلامی است و بعد از گذشت 35 سال، این اصول و اهداف همچنان تغییر نكرده و نظام اسلامی با پافشاری بر این اصول و حركت در این مسیر به پیشرفت های حیرت انگیزی در بخشهای مختلف دست یافته و به یك قدرت بزرگ منطقه ای و یك عنصر مؤثر بین المللی تبدیل شده است.
ایشان افزودند: ایستادگی صریح و مستحكم ملت ایران بر اصول و مبانی انقلاب موجب شده است كه با وجود سیاست «ایران هراسی» دستگاههای تبلیغاتی وابسته به قدرتهای مداخله گر در سالهای اخیر، اكنون ملتهای دنیا و حتی نخبگان بی غرض، ملت ایران را به عنوان ملتی شجاع، با صداقت، هوشمند، مقاوم و صبور  بشناسند.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان كردند: امروز نه تنها محبوبیت و آبرومندی ملت ایران كاهش نیافته بلكه افزایش هم پیدا كرده است ولی در مقابل، نفرت ملتها از امریكا بیشتر شده است.
حضرت آیت الله خامنه ای با تأكید بر اینكه «راز ماندگاری» نظام جمهوری اسلامی ایران بر ریل انقلاب و خطوط اصلی امام، «صراحت در اعلام مبانی و مواضع» بوده است، گفتند: به هیچ وجه نباید این صراحت و شفافیت را دربرابر دوستان و دشمنان ملت ایران از دست داد و مواضع جمهوری اسلامی ایران باید شفاف و صریح بیان شود.
ایشان تأكید كردند: «تاكتیك ها و شیوه های كار» را می توان تغییر داد اما «اصول و مبانی» باید مستحكم باقی بمانند و همین موضوع راز استحكام و پیشرفت كشور است.
رهبر انقلاب اسلامی شناخت دقیق دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی را نیز مهم ارزیابی كردند و افزودند: دشمنان انقلاب، چند قدرت فاسد و بی آبرو در دنیا هستند اما دوستان انقلاب اسلامی، همه ملتهایی هستند كه شعارهای انقلاب و پیام ایستادگی همراه با مظلومیت ملت ایران را درك كرده اند.
حضرت آیت الله خامنه ای، «راز استحكام و اقتدار نظام اسلامی» را حمایت مردم از نظام اسلامی و پیوستگی آنان با نظام دانستند و گفتند: مسئولان امریكایی در مذاكرات با مسئولان كشور، می گویند ما به دنبال تغییر رژیم ایران نیستیم در حالیكه دروغ می گویند زیرا آنها اگر توانایی این كار را داشته باشند، لحظه ای درنگ نخواهند كرد.
ایشان افزودند: دلیل دیگر در ناتوانی امریكا در تغییر نظام اسلامی، اتكاء این نظام به ایمان ها، محبت ها و اراده های مردم است.
رهبر انقلاب اسلامی، حضور مردم در صحنه و حمایت آنان از انقلاب و شعارها و ارزشهای آن را بعد از گذشت دهها سال، در دنیا بی نظیر خواندند و تأكید كردند: در روز 22 بهمن همه خواهند دید كه ملت ایران بار دیگر در همه شهرها با استحكام به صحنه خواهد آمد و اقتدار ملی خود را به جهانیان نشان خواهد داد.
حضرت آیت الله خامنه ای همچنین، «راز موفقیت و پیشرفتهای ملت ایران» را، ایستادگی و «راز امنیت ملت» را نشان دادن اقتدار ملی دانستند و خاطرنشان كردند: یكی از مظاهر اقتدار ملی، اجتماعات عظیم مردم همچون راهپیمایی 22 بهمن و همچنین انتخابات گوناگون است و 
هنگامی كه مردم اقتدار ملی را به رخ دشمن می كشند، دیگر كاری از دست دشمن بر نمی آید.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات و مواضع اخیر مقامات امریكایی گفتند: این اظهارات، برای مردم ما مایه عبرت است. ملت ایران مذاكرات اخیر و اظهارنظرهای بی ادبانه امریكاییها را زیر نظر داشته باشد، تا همه ، دشمن را به خوبی بشناسند.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تلاش برخی برای «تغییر نظر مردم» درخصوص دشمنی امریكا، خاطرنشان كردند: در همین اظهارات، دشمنیِ دشمن و دورویی او را ببینید. امریكاییها در جلسات خصوصی با مسئولان ما به یك گونه صحبت می كنند و خارج از این جلسات، به گونه ای دیگر، این همان دورویی و نیت سوء و پلید دشمن است كه ملت باید این موارد را با دقت نظاره كند.
ایشان افزودند: این مواضع و اظهارنظرها، نشان دهنده درستی همان توصیه همیشگی به مسئولان كشور یعنی «لزوم حفظ اقتدار درونی» است و خوشبختانه مسئولان اقتصادی به این نتیجه رسیده اند كه راه برطرف كردن مشكلات، تقویت ساخت درونی است و مقدمات لازم برای این كار را آغاز كرده اند.
رهبر انقلاب اسلامی بار دیگر تأكید كردند: تنها راه حل مشكلات اقتصادی كشور، نگاه به ظرفیت های بیشمار درونی است و نه نگاه به بیرون و برداشته شدن تحریم ها. به دشمن نمی توان چشم دوخت و از دشمن نمی توان انتظار داشت.
رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به برخی اظهارنظرهای مقامات امریكایی مبنی بر اظهار دوستی با ملت ایران، افزودند: آنها در این خصوص نیز دروغ می گویند. از یك طرف می گویند با ملت ایران دوست هستیم اما از طرف دیگر این ملت را تهدید می كنند و انتظار هم دارند كه جمهوری اسلامی از قدرت دفاعی خود بكاهد و این، واقعاً تمسخیرآمیز است.
فرمانده كل قوا تأكید كردند: ملت ایران و مسئولان در بخشهای مختلف بویژه نیروهای مسلح، به توفیق الهی، روز به روز قدرت دفاعی خود را افزایش خواهند داد.
حضرت آیت الله خامنه ای «تكیه بر نیروی داخل» را نجات دهنده كشور و زمینه ساز حل مسائل گوناگون اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دانستند و افزودند: سیاستهای اقتصاد مقاومتی در آینده نزدیك ابلاغ خواهد شد و در پی آن، اقدامات و ساخت های لازم برای ایجاد اقتصاد مقاومتی بوجود خواهد آمد.
ایشان چند توصیه هم به مردم و مسئولان داشتند. 
توصیه اول، تأكید بر حفظ وحدت آحاد ملت، مسئولان و نخبگان و جلوگیری از مخدوش شدن متن بوسیله حواشی بود.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: امروز متن حركت ملت ایران، ایجاد اقتدار درونی و ایستادگی در مقابل طوفانهای مخالفت و معارضه است كه به لطف خداوند، ملت ایران همانند 35 سال گذشته این طوفانها را خنثی خواهد كرد.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: باید وحدت میان مردم و مسئولان از طریق اعتماد مسئولان و مدیران كشور به مردم و همچنین اعتماد مردم به مسئولان افزایش یابد.
توصیه دیگر رهبر انقلاب اسلامی ، به منتقدان دولت و همچنین مسئولان دولتی بود.
حضرت آیت الله خامنه ای، منتقدان را به انصاف و شرح صدر فراخواندند و خاطرنشان كردند: دولت، چند ماهی بیش نیست كه مسئولیت را به عهده گرفته است، باید به مسئولان فرصت داده شود كه كارها را با قدرت به پیش ببرند، ضمن آنكه منتقدین باید در قبال دولت، با شرح صدر برخورد كنند.
ایشان مسئولان دولتی را هم به شرح صدر در برابر منتقدان دعوت كردند و گفتند: همه باید به یكدیگر احترام بگذارند.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به برخی عوامل دشمن در داخل كشور، تأكید كردند: نباید با غفلت از این عوامل، اجازه داد كه آنها از برخی نقاط ضعف استفاده و در حركت كشور خلل ایجاد كنند.
حضرت آیت الله خامنه ای تأكید كردند: همه باید با كمك یكدیگر در راه امام (ره) و مسیر اقتدار كشور، به پیش رویم و به لطف خداوند، این ملت موفق خواهد شد كه همه امور را به بهترین وجه جلو ببرد.
رهبر انقلاب اسلامی در پایان یك اطمینان خاطر هم دادند و گفتند: ملت ایران در قضیه هسته ای و در دیگر قضایا، بر دشمنان پیروز خواهد شد.
در ابتدای این دیدار امیر سرتیپ خلبان حسن شاهصفی فرمانده نیروی هوایی ارتش با تبریك ولادت امام حسن عسكری (ع) و گرامیداشت نوزدهم بهمن سالروز بیعت تاریخی همافران با امام خمینی (ره)، گزارشی از توانمندیهای داخلی و پیشرفتهای نیروی هوایی ارائه و تاكید كرد: هیچ نقطه ای برای درهم شكستن هیمنه دشمن دور از دسترس سربازان ملت نیست.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینكه ورشكستگان سیاسی غرب از روی میز بودن گزینه نظامی حرف می زنند تصریح كرد: هشت سال ایستادگی و تحقیر جبهه استكبار بخشی از تاریخ مشترك ما و آنهاست كه مطالعه آن را به رجزخوانان تهیدست توصیه می كنیم و یقیناً پاسخ ما قاطع، پشیمان كننده و غرور انگیز خواهد بود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 19 بهمن 1392برچسب:,

] [ 15:28 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه