کاشت نهال توسط رهبر معظم انقلاب

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بیانات پس از مراسم درختكاری

 

در آستانه روز درختكاری و پس از كاشت یك اصله نهال
   
بسماللهالرّحمنالرّحيم
 
اوّلاً از همهى كسانى كه در زمينهى گسترش فضاى سبز، در سطح كشور فعّاليّت دارند، بايستى ما تشكّر كنيم و به آنها خدا قوّتى بگوييم. ثانياً از همهى مسئولان و همهى آحاد مردم عزيزمان بخواهيم كه به مسئله‌ى فضاى سبز اهمّيّت بدهند و مانع بشوند از اينكه كشور و ملّت و زندگى مردم، از اين كمك الهى، از اين نعمت بزرگ پروردگار - كه عبارت است از گياه و درخت و مانند اينها - محروم بشود.

مسئلهى محيط زيست هم خيلى مهم است؛ اين قضيّهى ريزگردها و غبارهايى كه مىآيد داخل كشور - كه آقاى وزير كشاورزى(۱) چند روز قبل از  اين به من گزارشى از اين مسئله و زيانهايى كه دارد، ميدادند - واقعاً مسئلهى بسيار مهمّى است؛ و جا دارد كه به صورت كلان، همهى مسئولين كشور و همهى بخشهاى مختلف دولت هماهنگى كنند، همكارى كنند، براى اينكه جلوى اين آسيب را بگيرند؛ آسيبهاى بزرگى را به كشور [وارد ميكند]. اخيراً هم يك گزارشى براى من فرستاده بودند راجع به همين ريزگردها كه گزارش هشدار دهندهاى است؛ لازم است كه به آن توجّه بشود.

 ما از مردم خواهش ميكنيم كه درخت را پاس بدارند و فضاى سبز را اهمّيّت بدهند. «هر ايرانى يك درخت» كه گفته ميشود و در زبانها هست، شعار خوبى است؛ سعى كنند در اين ايّام - كه ايّام درختكارى و فصل درختكارى است - هرچه ميتوانند [كاشت درخت را] افزايش بدهند. و جلو دست تطاولى كه دراز ميشود گاهى به فضاهاى سبز را، هم مردم و هم مسئولان بالخصوص بگيرند و نگذارند؛ چه جنگلهاى ما، چه مراتع ما و چه فضاهاى سبز شهرى و آنچه كه حولوحوش شهر هست؛ والّا اگر چنانچه شماها با قوّت و قدرت برخورد نكنيد، اين دامنههاى البرز كه در تهران ملاحظه ميكنيد، تا آن بالابالاهاى آن آهن و سيمان خواهد شد؛ يعنى همينطور كسانى سوءاستفاده ميكنند. حالا اينكه شما ميگوييد كه نشستيد و روى اين مسئله برنامهريزى كرديد، اين خيلى خوب است؛ منتها بايد در عمل بهطور محسوس اين مشاهده بشود و انسان بداند كه واقعاً يك كار اساسى دارد انجام ميگيرد؛ انشاءالله موفّق باشيد.
 
برای دریافت صوت، با توجه به سرعت اینترنت خود ، یکی از سه لینک زیر را کلیک نمایید:
 
 
فیلم کامل دیدار :كاشت نهال توسط رهبر انقلاب

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:,

] [ 1:20 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه