مهمترین جمله رهبر انقلاب در سال 1392 از نظر مردم

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

در نظرسنجی پایگاه اطلاع‌رسانی خامنه‌ای‌دات‌آی‌آر که از دهم تا بیست‌و‌چهارم اسفند و برای چهارمین سال برگزار شد، کاربران با ارسال پیامک و ثبت نظرات خود، جملات بسیاری را انتخاب کرده‌اند که  مجموع نظرات مردم نشان میدهد سه جمله‌ی پرتکرار زیر مهمترین جملات رهبر انقلاب در سال پرفراز و نشیب نود و دو هستند:

 

سومین جمله برتر به انتخاب مخاطبان:
در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهور جدید، نقشه راه دولت جدید را برای حل مساله اصلی کشور یعنی اقتصاد و تحریمهای دشمنان اینگونه ترسیم کردند: درس بزرگى كه ما از فشارهاى اقتصادى دريافت كرديم، اين است كه هرچه مي‌توانيم، بايد به استحكام ساخت داخلى قدرت بپردازيم.
بيانات در مراسم تنفيذ حكم رياست جمهورى اسلامى ايران‌|۱۳۹۲/۰۵/۱۲


دومین جمله برتر به انتخاب مخاطبان:
رویکرد همیشگی رهبر انقلاب در حمایت از برنامه های دولتها، این بار در دولت یازدهم در حمایت ایشان از مذاکرات هسته ای تبلور یافت. حمایتی که با هشدارهایی نیز همراه بود: «در مسائل خاص، مذاكره را منع نميكنم - مثل مسئله‌ى خاصى كه در قضيه‌ى عراق داشتيم، و بعضى از قضاياى ديگر - ليكن من خوشبين نيستم؛ چون تجربه‌ى من اين را نشان ميدهد. آمريكائى‌ها، هم غيرقابل اعتمادند، هم غير منطقى‌اند، هم در برخوردشان صادق نيستند.»
بيانات در ديدار مسئولان نظام‌|۱۳۹۲/۰۴/۳۰


و اما مهمترین جمله سال ۹۲ از نظر مردم:
در هفته های پایانی سال پیش، سران رژیم صهیونیستی در ادامه تهمتهای بی اساس شان درباره برنامه هسته ای نظامی ایران،  بارها جمهوری اسلامی را به حمله نظامی به تاسیسات هسته ای تهدید میکردند و دامنه این تهدیدها روز بروز گسترده تر میشد؛ رهبرانقلاب در اولین سخنرانی عمومی سال ۹۲ در مشهد مقدس پاسخ این تهدیدها را اینگونه دادند:«اگر غلطی از آنها [سردمداران رژيم صهيونيستی] سر بزند، جمهوری اسلامی «تل‌آويو» و «حيفا» را با خاك يكسان خواهد كرد.»
بيانات در مراسم تنفيذ حكم رياست جمهورى اسلامى ايران‌|۱۳۹۲/۰۵/۱۲

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 24 اسفند 1392برچسب:,

] [ 22:36 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه