بازتاب خارجی نمایش خودروهای شهدای هسته ای در حاشیه اجلاس نم

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بازتاب خارجی نمایش خودروهای شهدای هسته ای در حاشیه اجلاس نم

نیویورک تایمز میزبانی ایران در اجلاس غیرمتعهدها را موفقیت تهران در روابط عمومی توصیف کرد و نوشت: روشن است که ایران با این اجلاس به دنیا پیام مبارزه با تروریسم داد.

این روزنامه آمریکایی به قرار دادن خرابه های سه خودروی دانشمندان هسته ای ترور شده ایران در جلوی درب ورودی اجلاس غیرمتعهدها در ایران اشاره کرد و نوشت: پیام این کار روشن است، در حالی که ایران میزبان بزرگترین کنفرانس بین المللی است که ظرف ۳۳ سال گذشته برگزار کرده قصد دارد از زورآزمایی طولانی مدتش با قدرت های غربی بگوید که ادعا می کنند ایران به سمت تولید بمب هسته ای حرکت می کند.

 

 

 

 


نیویورک تایمز در ادامه نوشت: نشست جنبش موسوم به عدم تعهد، گروهی که در دوران جنگ سرد تشکیل شد و خود را از قدرت های بزرگ مستقل می داند، تاکنون برای ایران نوعی موفقیت در روابط عمومی بوده است.
این روزنامه آمریکایی همچنین به حضور بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل، علی رغم فشارهای وارد آمده از طرف آمریکا و اسرائیل اشاره کرد و حضور محمد مرسی، رئیس جمهور جدید مصر پس از سالها سردی در روابط دو کشور و هیئت ۲۵۰ نفری هند به قصد گسترش روابط بازرگانی با ایران را نشانه های دیگری از موفقیت ایران دانست.
نیویورک تایمز نوشت: اعلام آنها [برای حضور] به منزله شکست تلاش های آمریکا برای منزوی کردن ایران و فلج کردن آن با تحریم ها است.
این گزارش در تایید این موضوع به بخشی از سخنان خزاعی، نماینده دائم ایران در سازمان ملل اشاره کرد که به حضور دوسوم کشورهای جهان در تهران اشاره کرده و آن را برای ایران موثر دانسته بود.
روزنامه نیویورک تایمز در پایان گزارش خود نوشت: پرواضح است که این کنفرانس به ایران کمک می کند پیامش را منتقل کند، روز یکشنبه تلویزیون دولتی ایران تصاویری از هیئت های بعضی کشورها را نشان داد که در حالی که کنار خودروهای تخریب شده دانشمندان هسته ای [ترور شده ایران] ایستاده بودند، تروریسم را تقبیح می کردند.
لس آنجلس تایمز نیز با بیان اینکه برگزاری اجلاس نم در تهران به مثابه دهن کجی به ایالات متحده است نوشت: اجلاس عدم تعهدها در تهران تلاش های آمریکا برای منزوی نشان دادن ایران را با شکست روبرو کرد.
روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست نیز با تاکید بر اینکه اجلاس تهران منزوی نبودن ایران را نمایش می دهد نوشت: این روزنامه همچنین به پیام های این اجلاس در روز نخست اشاره کرد و نوشت: ایرانیان با نمایش خودروهای تخریب شده دانشمندان هسته ای ترور شده خود تبلیغات ضداسرائیلی را آغاز کردند.
نیویورک پست نیز برگزاری شانزدهمین اجلاس غیرمتعهدها در تهران را به منزله فرو رفتن میخ آخر به تابوت سیاست های ضد ایرانی کاخ سفید دانست و نوشت: این اجلاس زوال حیثیت و اعتبار بین المللی واشنگتن را نشان داد.
این نشریه افزود: به نظر می آید این رخداد یک هفته ای که به ضرر غرب و اسرائیل خواهد بود، از تغییر در جهت گیری قدرت جهانی خبر می دهد که البته برای آمریکا آزاردهنده است.
نیویورک پست همچنین با اشاره به ظهور قدرت های جدید برای تصدی نقش رهبری، ایران را یکی از این قدرت های جدید خواند که با نظر مساعد جامعه بین المللی در حال کسب تفوق و سلطه بر منطقه مطابق راهبردهای ایران است.
روزنامه فرانسوی نوول آبزرواتور نیز طی گزارشی نشست نم را فرصت تهران برای اثبات عدم صحت ادعاهای غرب در خصوص انزوای ایران در صحنه بین المللی دانست
.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 10 شهريور 1391برچسب:,

] [ 18:12 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه