دختر و پسر زیبا و دوست داشتنی میهمان ویژه اجلاس تهران

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 




وزير نبودند، از راه دور نيامده بودند اما عزيز بودند و دست دردست مادرانشان رسالت پدر را بردوش مي‌كشيدند. ديروز فارغ از حضور وزراي جنبش عدم تعهد اين عليرضا و آرميتا بودند كه نگاه دوربين‌ها را به سوي معطوف به خود كردند...



خطاب دو زبانه آرميتا به عدم تعهدي ها: ما زنده ايم و پاي خون پدرانمان ايستاده ايم

 

دختر شهيد رضايي نژاد در مقابل دوربين رسانه ها به دو زبان فارسي و انگليسي بر ايستادگي ايران و دفاع از خون شهداي هسته اي تاكيد كرد.
به گزارش خبرنگار آريا مستقر در محل برگزاري اجلاس سران کشورهاي عضو جنبش عدم تعهد، در نشست خبري خانواده شهداي هسته اي كه با حضور تعداد زيادي از خبرنگاران داخلي و خارجي و يک ميهمان ويژه  به نام   'يسري ابوشادي' نماينده سابق مصر در آژانس بين المللي انرژي اتمي برگزار شد ، وي طي سخناني با خانواده هاي شهداي هسته اي اظهار همدردي کرد .
همسر شهيد احمدي روشن در اين نشست از تمامي سران و نمايندگان کشورهاي عضو جنبش عدم تعهد خواست تا به مبارزه خود با تروريسم ادامه دهند و ابوشادي نيز تأکيد کرد که ايران بايد اين گونه اقدامات را از طريق دادگاه هاي بين المللي رسيدگي کند.
همچنين همسر شهيد رضايي نژاد با محکوم کردن تروريسم گفت : ما تروريسم را محکوم مي کنيم و فرزندان ما آگاه هستند و بسياري از ما از جمله دختر من آرميتا شاهد ترور پدرانشان بوده اند . پدر آنها بي گناه و تنها به اين دليل که در خدمت کشورشان بودند ترور شدند.
ابوشادي با تأکيد بر محکوميت اين گونه جنايات توسط همه کشورها ، تصريح کرد : بايد با تروريسم در هر جا مقابله شود ، من خود سه ماهه بودم که پدرم را در جنگ با اسرائيل از دست دادم .
وي همچنين به همسران و مادران شهداي هسته اي گفت: شما قوي هستيد و مي توانيد اين درد را تحمل کنيد و به فرزندانتان دلگرمي بدهيد و آنها بايد بدانند چه کساني مسبب اين جنايات بودند.
در پايان ابوشادي با اهداي شاخه گل به عليرضا و آرميتا فرزندان شهداي هسته اي تاسف خود را از وقوع چنين اقدامات جنايتکارانه اي ابراز کرد و آرميتا نيز به دو زبان انگليسي و فارسي در اين نشست خطاب به همگان گفت : ما زنده ايم و پاي خون پدرانمان ايستاده ايم.


در اولین روز نشست وزیران خارجه عضو نم، آرمیتا رضایی‌نژاد و علیرضا احمدي روشن فرزندان شهیدان داریوش رضایی‌نژاد و مصطفي احمدي روشن برای گرامیداشت یاد پدران شهیدشان با شاخه گل به دیدار میهمانان و مقامات حاضر در نشست وزیران خارجه نم رفتند.












یک روزنامه آمریکایی میزانی ایران در اجلاس غیرمتعهدها را موفقیت تهران در روابط عمومی توصیف کرد و نوشت روشن است که ایران با این اجلاس به دنیا پیام مبارزه با تروریسم داد.

روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز در گزارشی درباره میزبانی ایران در شانزدهمین دوره اجلاس غیرمتعهدها در ایران، در تیتر خود نوشت: «در نشست غیرمتعهدها، ایران برای دنیا پیام دارد».

 



یویرک‌تایمز نوشت: در نشست غیرمتعهدها، ایران برای دنیا پیام دارد.


این روزنامه آمریکایی به قرار دادن خرابه‌های سه خودروی دانشمندان هسته‌ای ترور شده ایران در جلوی درب ورودی اجلاس غیرمتعهدها در ایران اشاره کرد و نوشت: «پیام این کار روشن است. در حالی که ایران میزبان بزرگترین کنفرانس بین‌المللی است که ظرف 33 سال گذشته برگزار کرده قصد دارد از زورآزمایی طولانی مدتش با قدرتهای غربی بگوید که روز به روز بیشتر متقاعد می‌شوند ایران به سمت تولید بمب هسته‌ای حرکت می‌کند».

نیویورک‌تایمز در ادامه نوشت: «نشست جنبش موسوم به عدم تعهد، گروهی که در دوران جنگ سرد تشکیل شد و خود را از قدرتهای بزرگ مستقل می‌داند، تا کنون برای ایران نوعی موفقیت در روابط عمومی بوده است».

این روزنامه آمریکایی به حضور «بان‌کی‌مون»، دبیر کل سازمان ملل، علی‌رغم فشارهای وارد آمده از طرف آمریکا و اسرائیل اشاره کرد و حضور محمد مرسی، رئیس جمهور جدید مصر پس از سالها سردی در روابط دو کشور و هیئت 250 نفری هند در ایران به قصد گسترش روابط بازرگانی با ایران را نشانه‌های دیگری از موفقیت ایران دانست.

نیویورک‌تایمز نوشت: «اعلام آنها [برای حضور] به منزله شکست تلاشهای آمریکا برای منزوی کردن ایران و فلج کردن آن با تحریم‌ها تلقی شد».

این گزارش در تأیید این موضوع به بخشی از سخنان خزاعی، نماینده دائم ایران در سازمان ملل اشاره کرد که به حضور دو سوم کشورهای جهان در تهران اشاره کرده و آن را برای ایران موثر دانسته بود.

روزنامه نیویورک‌تایمز همچنین به سخنان علی اکبر صالحی وزیر خارجه ایران در جلسه افتتاحیه اجلاس اشاره کرد که ایران را یکی از بزرگترین قربانیان تروریسم در دنا توصیف کرده بود. نیویورک‌تایمز نوشت: «نمایشگاهی در سالن اجلاس که در آن تصاویر قربانیانی که به زعم ایران مربوط به بمب‌گذاری منافقان در دهه 1980 بودند، به نمایش در آمده بود و اظهارات وی را انعکاس می‌داد».



 

این گزارش می افزاید: «با در نظر گرفتن این پیشینه ایران می‌گوید قصد ندارد فرصتی در اختیار سودجویان قرار دهد و بنابراین عملیات امنیتی گسترده‌ای آغاز کرده است.»

روزنامه نیویورک‌تایمز در پایان گزارش خود نوشت:


«پرواضح است که این کنفرانس به ایران کمک می‌کند پیامش را منتقل کند. روز یکشنبه تلویزیون دولتی ایران تصاویری از هیئت‌های بعضی کشورها نشان داد که در حالی که کنار مخروبه‌های خودروهای تخریب شده دانشمندان هسته‌ای [ترور شده ایران] ایستاده بودند، تروریسم را تقبیح می‌کردند».

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 10 شهريور 1391برچسب:,

] [ 18:20 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه