پیامک تبریک عید نوروز بر اساس سخنان امام خامنه ای

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

پیام نورورزی رهبر انقلاب : عید سعید نوروز و تحویل سال جدید هجرى شمسى و نزدیک شدن به ایام و لیالى مبارکه‌ى ماه رمضان را، به همه‌ى شما برادران و خواهران و آحاد ملت ایران و ایرانیانى که در نقاط دیگر زندگى مى‌کنند و همچنین به همه‌ى مسلمین عالم، تبریک عرض مى‌کنم.

امام خامنه ای : محتواى نوروز، محتواى مردمى و خدایى نبود؛ جهات عاطفى و انسانى و مردمى در نوروز جاهلیت نبود! ملت ایران نوروز را نگه داشتند اما محتواى آن را عوض کردند.

آیت الله سید علی خامنه ای : نوروز براى ملت ما امروز عبارت است : توجّه مردم به خدا چون آغاز سال را با یاد خدا شروع مى‌کنند،ثانیاً نوروز را بهانه‌اى براى صله رحم قرار میدهند.

مقام معظم رهبری : روزى که قرآن براى بشر نازل مى‌شود، مقطعى در تاریخ است که براى انسانها «نوروز» است.

حضرت ایت الله خامنه ای : شرطش نوروز این است که کارى کنید و حادثه‌اى بیافرینید. آن حادثه در کجاست؟ در درون خود شما! اگر حال خود را عوض کردید،حقیقتاً براى شما «نوروز» است.

آیت الله سید علی خامنه ای : عید نوروز از آن عیدهایى است که ما، به خلاف بعضى کسان، به آن خیلى ارادت داریم.

امام خامنه ای : این که مردم لحظه تحویل سال را در حرم امام زادگان میگذرانند کار پسندیده ای است، هرچه بتوان محتواهاى دینى را در همه‌ى حوادث زندگى و پدیده‌هاى زندگى افزایش داد، این به نفع ماست.

رهبر انقلاب : نوروز وسیله‌اى است براى اظهار عبودیت انسانها در مقابل پروردگار و تواضع ما در مقابل پروردگار.

سید علی خامنه ای : در این دعاى پُرمغزى که در آغاز سخن، تلاوت شد و بر زبان همه جارى است، از خداى متعال درخواست مى‌کنیم که حال ما را به بهترین حالات برگرداند.

بخشی از پیام نوروزی رهبرانقلاب : ای دگرگون کننده قلب‌ها و دیده‌ها، ای تدبیر کننده شب و روز، ای تغییردهنده سال و حال‌ها، حال ما را به بهترین حال تغییر ده.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 4 فروردين 1393برچسب:,

] [ 12:17 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه