آیت الله جنتی:عده ای برای تصرف مجلس خبرگان از الان در حال برنامه ریزی هستند

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان طی همایشی در جمع مسئولان نظارتی شورای نگهبان گفت: عده‌ای که می‌خواهند با نفوذ به مجلس خبرگان رهبری، این سنگر را فتح کنند از الان در حال برنامه‌ریزی هستند.

به گزارش «انتخاب»، وی افزود: با افرادی‌که مسأله تقلب در انتخابات ۸۸ را مطرح کردند مسامحه شد و حکم اعدام لحاظ نشد تا توبه کنند.

جنتی اضافه کرد: ادعای تقلب در انتخابات ۸۸ از سوی برخی از اشخاصی که انتظار نمی‌رفت بیان شد که این امر فریب جوانان کشور را در پی داشت و وضع کشور در بدترین شرایط پس از پیروزی انقلاب قرارگرفت اما بعد از اینکه طوفان‌ها در کشور خوابید مشخص شد نظارت شورای نگهبان صحیح بوده و ناظران با صداقت و صمیمیت کار خود را انجام داده‌اند.

وی بیان داشت: برگزاری انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری با دوره دهم تفاوتی نداشت. شورای نگهبان به جز قانون به چیز دیگری پایبند نبوده و در حقیقت سنگر شورای نگهبان نفوذناپذیر است و در حال حاضر ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار نفر ناظر شورای نگهبان در سراسر کشور با روشنگری و بصیرت فعالیت می‌کنند تا اگر دوباره مانند زمان فتنه افرادی قصد ابراز تقلب در انتخابات را داشتند دیگر جوانان حرف آنها را باور نکنند.

آیت الله جنتی خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان، تنها نهادی است که پیرامون رهبری می‌تواند تصمیم‌گیری کند و در طول تاریخ اگر رهبر شرایط خود را از دست بدهد این مجلس خبرگان است که می‌تواند رهبر را عزل و قدرت وی را محدود کند. بنابراین در حال حاضر که عده‌ای می‌خواهند با نفوذ به مجلس خبرگان این سنگر را فتح کنند وظیفه شورای نگهبان سنگین تر می‌شود. انتخابات خبرگان رهبری اهمیت فراوانی دارد و به‌دلیل آنکه این مجلس مرتبط با رهبری است، عده‌ای از الان در حال برنامه‌ریزی برای تصرف آن هستند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:,

] [ 15:39 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه