چه کسانی قدرت تحمل مخالف را ندارند؟

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

مراسم جشن هسته ای که روز دوشنبه 25 فروردین در دانشگاه امیرکبیر و با حضور دکتر سعید جلیلی برگزار شد، حواشی جالب و عبرت آموزی را به همراه داشت.

در این مراسم که باحضور پرشور و معنادار دانشجویان برپا شده بود، تعدادی از افراد موسوم به "گروه فشار"، با یک سازماندهی قبلی در قسمت انتهایی سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه امیرکبیر تجمع کرده بودند و تلاش داشتند تا با شعارهای ساختارشکنانه، فضایی احساسی و خارج از منطق را بر جلسه حاکم کرده و در نهایت، این مراسم را مختل نمایند.

تلاش نیروهای افراطی با تدبیر جالب جلیلی و همراهی اکثریت حاضران در محل مراسم به بهترین شکل ممکن مدیریت شد و در نهایت، وقتی مشاهده کردند که تیرشان به سنگ خورده، بی سروصدا جشن هسته ای این دانشگاه را ترک کردند.

در این میان، بازخوانی تصویری یک خاطره از سال 83 و نوع برخورد محمد خاتمی در کسوت ریاست جمهوری با دانشجویانی که تا قبل از آن جزو حامیان سرسخت وی بودند اما در آن تاریخ، به جهت برآورده نشدن اهدافشان نسبت به اقدامات خاتمی انتقاد داشتند، و مقایسه این برخورد با نحوه مواجهه سعید جلیلی در برابر "گروه فشار" جشن هسته ای دانشگاه امیرکبیر بیانگر مسایل مهم بسیاری است.


 

  حجم : 4،67 مگابایت | فرمت FLV              

 زمان  : 00:01:20                 

 لینک دانلود مستقیم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 30 فروردين 1393برچسب:,

] [ 12:17 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه