دیدار فرماندهان ارتش با رهبر انقلاب در نوشهر

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

                        

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به توصیه‌های مكرر معارف اسلامی درباره‌ی جایگاه رفیع علم و عمل و ضرورت توأم شدن این دو عامل افزودند: همان‌گونه كه از سال‌ها قبل تأكید شده است، مراكز علمی و آموزشی در نیروهای مسلح باید به‌طور مستمر رشد و ارتقا یابند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای زنده‌نگهداشتن روح اعتماد به نفس و ابتكار و نوآوری را موجب استمرار پیشرفت نیروهای مسلح دانستند و خاطرنشان كردند: كشف  و به‌كارگیری حتی گوشه‌هایی از استعدادهای پیچیده، فراوان و ناشناخته‌ی انسان، می‌تواند هر محیطی از جمله محیط‌های نظامی را متحول سازد. بنابراین سقف پرواز استادان و دانشجویان را بسیار بلند قرار دهید.
فرمانده كل قوا مقررات حاكم بر محیط‌های نظامی و از جمله نظم و انضباط را مهم خواندند و در عین حال افزودند: در محیط‌های آموزشی نیروهای مسلح، حالت تحرك و انعطاف نیز مورد توجه قرار گیرد.
ایشان نیروهای مسلح مستحكم و متناسب با اهداف و آرمان‌های جمهوری اسلامی را هدف بلندمدت نیروهای مسلح برشمردند و افزودند: آرمان‌های نظام اسلامی، فراگیر و مربوط به همه‌ی جامعه‌ی بشری است. البته ما برای تحقق این آرمان‌ها، تعرض و تجاوز به حیثیت هیچ كشور و ملتی را جایز نمی‌دانیم، اما نیروهای مسلح باید به قابلیت‌هایی برسند كه هیچ‌كس نتواند حصار مستحكم كشور و ملت عزیز ایران را مورد تعرض قرار دهند.
توجه به دانش‌های جدید، استمرار ساخت تجهیزات، شتاب بخشیدن به نهضت قطعه‌سازی، به‌روز‌رسانی و خلق پدیده‌های جدید علمی، استفاده از اساتید مجرب، گسترش همكاری با مراكز علمی-دانشگاهی و توجه جدی به معنویات، از دیگر توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی به فرماندهان ارتش بود.

در ابتدای این دیدار امیردریادار سیاری -فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران- در گزارشی افزایش روحیه‌ی معنوی پرسنل، نوسازی تجهیزات، ایجاد امنیت پایدار و گسترش همكاری با كشورهای دوست و همسایه را از جمله اقدامات این نیرو در سال‌های اخیر اعلام كرد.
دریادار سیاری همچنین خودكفایی در تأمین و ساخت تجهیزات و اقلام دفاعی، ساخت انواع شناورهای سطحی و زیرسطحی، تقویت توان موشكی و گسترش ساماندهی دفاعی–رزمی را از جمله اهداف نیروی دریایی خواند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:,

] [ 18:47 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه