دیدار نیروهای مسلح منطقه شمال و خانواده‌های آنان با رهبر انقلاب در نوشهر

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

ایشان در نگاهی تبیینی به مراحل مختلف مبارزات ملت و پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان كردند: ایران عزیز و ملت بزرگ ما از ۳۳ سال پیش به بركت بیداری اسلامی در راهی پرافتخار و خوش عاقبت در حال حركتند.
حضرت آیت الله خامنه ای، مسیر پرپیچ و خم اما پرنشاط و پرتحرك سه دهه اخیر را ترجمان آیاتی از قرآن كریم مبنی بر همراه بودن «گشایش و آسایش» با «سختی و دشواری» دانستند و افزودند: بیداری اسلامی در برخی كشورهای منطقه، پدیده بسیار مباركی است اما انقلاب اسلامی ملت ایران، از لحاظ عمق، گسترش و آرمانخواهی، دارای ویژگی های استثنایی است.
ایشان، وحدت همه مردم حول شعارها و آرمانهای انقلاب، فراگیر بودن شور و نشاط انقلابی در سراسر كشور و حضور توده های مؤمن و جان بركف ملت در میدان مبارزه را از جمله این ویژگی ها خواندند و تأكید كردند: هر جا ملتها، با ایمان و فداكاری در میدان حضور یابند هیچ قدرتی، توان مقابله با آنها را ندارد چرا كه براساس سنت الهی، خون بر شمشیر پیروز است.
رهبر انقلاب، حضور همه جانبه ملت در صحنه های مختلف را پشتوانه مستحكم مسئولان نظام در ایستادگی مقابل خواستهای نامشروع دشمنان برشمردند و افزودند: برخی كشورهای انقلاب كرده، این روزها بخاطر فشار امریكایی ها، مجبور به بعضی موضع گیریها می شوند در حالیكه مسئولان نظام اسلامی در تمامی ۳۳ سال اخیر مقابل اینگونه فشارها ایستاده اند.
ایشان تأكید كردند: امروز هم جمهوری اسلامی به بركت حضور مردم در صحنه، حرف و خواست هیچ ابرقدرتی را قبول نمی كند و تنها براساس مصلحت كشور و ملت تصمیم می گیرد ولو اینكه همه قدرتهای عالم از این تصمیم خشمگین شوند.
رهبر انقلاب اسلامی، روشن شدن هرچه بیشتر ابعاد مختلف آرمانهای انقلاب را، پیشرفتی بسیار اساسی دانستند و خاطرنشان كردند: با گذشت زمان، مفهوم آرمانهایی نظیر «جمهوری اسلامی، مردمسالاری اسلامی، استقلال و آزادی» برای مردم، نخبگان و سیاسیون، روشن تر و «بایدها و نبایدهای مسیر تحقق این اهداف» مشخص تر شده، ضمن اینكه در همه سالها حركت «براساس همین آرمانها» ادامه یافته است كه این مسئله، مهمترین پیشرفت است.
حضرت آیت الله خامنه ای، عمیق شدن ریشه ها و استحكام بدنه جمهوری اسلامی را از دیگر پیشرفتهای مشهود نظام اسلامی خواندند و خاطرنشان كردند: در مقایسه با سالهای اول انقلاب، امید دشمنان برای سرنگونی نظام منتخب ملت ایران، به مراتب ضعیف تر و در موارد بسیار به یأس و نومیدی تبدیل شده كه این واقعیت، استحكام خدشه ناپذیر جمهوری اسلامی را نشان می دهد.
ایشان، پیشرفتهای شگفت آور در رشته های مختلف علم و فناوری را از نشانه های طراوت و تازگی شاخه های پربركت نظام اسلامی دانستند و افزودند: پیشرفت در عرصه هایی نظیر هسته ای و سلولهای بنیادی، به گونه ای بوده است كه حتی برخی دانشمندان محترم، برجسته و خدوم نسل گذشته كشور، آنها را باور نمی كردند.
ایشان افزودند: هم اكنون نیز جوانان دانشمند ایران در زمینه های علمی، اكتشافات و ساخت و سازهای علمی، در حال پیشرفتهایی هستند كه برای برخی باور نكردنی است.
رهبر انقلاب پس از تبیین پیشرفتهای اساسی كشور تأكید كردند: حركت همگانی و پرنشاط برای پیشرفت كشور باید ادامه یابد و این حقیقت، باوری همگانی شود كه «كار و تلاش، بازنشستگی نمی شناسد و به پایان راه نمی رسد».
ایشان، سیاه نمایی و تاریك جلوه دادن اوضاع كشور را از روشهای شناخته شده دستگاه رسانه ای غرب و صهیونیزم برای متوقف كردن مسیر ملت ایران خواندند و خاطرنشان كردند: ملت ضمن بی اعتنایی به این سیاه نمایی ها، آگاه است كه برای رسیدن به آینده تابناك كشور، نباید دچار غفلت شد و یا به خواب رفت.
رهبر انقلاب همچنین در بخش دیگری از سخنانشان، خانواده های نیروهای مسلح را شریك مجاهدتها و افتخارات آنان دانستند و افزودند: نیروهای مسلح در بنای رفیع و باشكوه نظام اسلامی، نقش حساسی دارند كه ایفای این نقش مهم، بدون همراهی، قدرشناسی و احساس افتخار خانواده های آنان، ممكن نیست.
حضرت آیت الله خامنه ای، نظام اسلامی نوین را زمینه ساز تمدن نوین اسلامی خواندند و با تجلیل از صبر و بزرگواری خانواده های معظم شهیدان افزودند: اگر «صبوریِ ستایش برانگیز» این خانواده ها نبود، جریان شهادت، با این شكفتگی و طراوت در كشور جاری نمی شد و این حقیقت، منت بزرگ خانواده های سرافراز شهیدان بر ملت ایران است.
در ابتدای این دیدار، امیردریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش اجتماع خانواده نیروهای مسلح در حضور فرمانده كل قوا را فرصتی برای نمایش برادری و همدلی خواند و افزود: بخش عمده ای از توفیقات نیروهای مسلح از زمان دفاع مقدس تاكنون مرهون  همدلی و همراهی خانواده های آنان بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:,

] [ 13:29 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه