درخواست اسرائیل درمورد غنی‌ سازی ایران

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

درخواست اسرائیل درمورد غنی‌ سازی ایران

رژیم اشغالگر قدس درمورد پیشرفت برنامه هسته ای ایران در سایه بحران عراق هشدار داده و از آمریکا و متحدانش خواست فشارهای اقتصادی علیه ایران را تا زمان توقف کامل غنی سازی اورانیوم توسط این کشور ادامه دهند.


نشریه بیزینس ویک (Businessweek) نوشت: اسرائیل به آمریکا هشدار داد، تهدید نظامی در عراق ممکن است به اهداف هسته ای ایران کمک کند.
یک دستیار در دفتر بنیامین نتانیاهو که نخواست نامش فاش شود گفت: مقامات اسرائیلی با همتایان آمریکایی خود دیدار کرده و مصرانه از آنها خواستند به ایران اجازه ندهند که از موفقیت های جنگی تروریست های وابسته به القاعده در عراق، برای پیشبرد اهداف هسته ای خود استفاده کند.


بیزینس ویک افزود: نتانیاهو در اولین اظهارنظر عمومی خود درباره وضعیت عراق، بر نگرانی اسرائیل درمورد احتمال ملایم شدن موضع آمریکا دربرابر برنامه هسته ای ایران، تاکید کرده بود.


در ادامه این گزارش آمده است: اسرائیل از آمریکا و متحدانش خواسته، تا زمانیکه ایران با توقف کامل غنی سازی اورانیوم موافقت نکرده، فشار بر این کشور را از طریق تحریم ها ادامه دهند.
ایران و 1+5 تلاش می کنند تا ضرب الاجل 20 جولای، به توافق نهایی هسته ای دست یابند و قرار است هفته آینده، دیدار دیگری در وین داشته باشند. دولت ایران، همواره پیگیری ساخت بمب اتمی را انکار کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:,

] [ 2:37 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه