ادکلن کشندهlovely ساخت اسرائیل

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

                         ادکلن شنده lovely 

سلام دوستان امروز یه اس ام اس واسم اومد که نوشته بود

ادکلنی وارد بازار شده به اسم lovely که ساخت اسرائیل هستش و از

مرز عراق وارد کشور شده که حاوی مواد کشنده ایی هست

که فرد پس از استشمام 4 روز دیگه میمیره

18 نفر مردن ....

ازتون خواهش میکنم این پست رو کپی کنید و خودتون پست کنید ...

به هر کی که میشناسید هم بگید

.
.
.
.
.
.
اخیرا به زائران عتبات عالیات توصیه می شود از خرید ادکلن هایی با نام تجاری Lovely خودداری کنند چرا که گفته می شود این ادکلن حاوی مواد سمی کشنده است و طبق گزارشات سازمان اطلاعات این ادکلن اخیرا وارد ایران شده است.


از چندی قبل خبرها و تصاویری به نقل از سازمان حج و زیارت منتشر و در بین شهروندان رد و بدل شد با این مضمون که القاعده در استان المثنی عراق اقدام به تولید و فروش ادکلنی با نام lovely کرده است که حاوی گازی کشنده است و فرد پس از بو کردن و تماس با ان بعد از چهار روز جان خود را از دست می دهد.
براساس تصاویری که حاکی از نامه حج و زیارت استان تهران به مدیران کاروانها است تا کنون 18 نفر بر اثر استشمام این ادکلن جان خود را از دست داده و 35 نفر نیز در بیمارستان بستری شده اند. البته فروش این محصول در غداد نیز گزارش شده و به وفور در بازارهای عراق وجود دارد.

ادکلن کشنده ی lovely ساخت اسرائیل ( همه بیاید

ادکلن کشنده ی lovely ساخت اسرائیل ( همه بیاید

ادکلن کشنده ی lovely ساخت اسرائیل ( همه بیاید

 

lovely ادکلن عطر های اسراءیل lovely درموردادکلن کشنده اسرائیلی ادکلن love ly ادکلن lovely ادکلن lovelyساخت اسراییل ادکلن lovely ساخت اسراییل ادکلن loveli اسراییل ادکلن های کشنده اسرائیلی ادکلن lovely که اخیرا اسرائیل از مرز وارد کرده ادكلن lovely ساخت ادکلن کشنده ی lovely ادکلن کشنده lovely ادکلنی به نام lovely ساخت اسرائیل ادکلن های lovely وارد كردن ادكلن از عراق lovley ادکلن lovley اسرائیل ادکلن اسراعيلي ادکلن ساخت اسراییل که کشنده می باشد ادكلن lovely ساخت اسرائيل ادكلن جديد وارد شده از مرز عراق ادكلن اسرائيليlovely ادكلن ادكلن lovely اودکلن lovely وارد شده از اسرائیل ادکلونهای سمی وارد شده از عراق اودکلن lovely اسراییل ادوکلنlovelyاسراییل ادكلن اسراةيل ادکلن های کشنده ادکلن lovly ساخت اسراییل ادکلن ساخت اسرائیل ادكلنهاي lovely ا ادکلن lovely سمی اسراویل ادوکلن lovelyاسراییل ادکلن سمی lovely ادكلن اسرائيلي lovely ادکلن اسرائیل ادكلن اسراءيلي ادکلن کشنده lovely ساخت اسراییل ادکلن کشنده اسرائیلی lovely ادکلن های کشنده lovely ادکلن اسرائلي کشنده موضوع ادکلن Lovly ساخت اسرائيل ادکلن lovelyساخت کشور اسراییلhttp://www.ashpazonline.com/weblog/mahdi1575/389425 اطلاعاتی درباره ی اودکلن lovely که وارد ایران شده ادکلن کشنده lovly ادکلن سمی که وارد بازار ایران شده ادکلنی با نام lovely درباره ی عطرهای love ly ادکلن کشنده lovley ادکلن ساخت اسرائیل lovely ادکلن کشنده وارد شده از اسرائیل ادکلن هایی که اسرائیل ساخته ادکلن lovely اسرائیل ادکلن lovelyاسراییل که وارد عراق شده Ioveiy عطر هاوی مواد سمی اسرائیل ادکلن ب نام lovely ادکلن کشند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,

] [ 17:40 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه